gartnerfrue Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg er 24 år, nygift med en mann på 27 år. Stabil og god økonomi med hund og nybygget hus. Vi har alltid vært så glade over å ikke ha barn, å ha frihet til å reise og gjøre hva man vil når man vil. Tanken på å få barn har ikke fristet meg eller mannen min da vi har vært fornøyde med på bare være 2. Etter at vi gifta oss for drøye 2 uker siden så har mye forandret seg. Vi er nyforelska på en helt annen måte enn før. Vi dro til Kreta noen dager etter bryllupet og var der i en uke. Vi bare kosa oss og la oss tidlig hver kveld uten å drikke alkohol (noe som virkelig ikke høres ut som oss) Vi snakker også om fremtiden på en annerledes måte, alt vi drømmer om av framtiden inkluderer barn. Jeg tenkte ikke så mye over det før i går da mannen min plutelig ville snakke om det å få barn. Det virker som at tanken har slått han mer enn èn gang siden han snakket om når på året det passer å prøve å lage barn, navnevalg, fødsler og det å slutte på p-pilla i god tid før man ønsker å bli gravid. Jeg ble litt satt ut siden jeg før absolutt ikke har fått noe som helst inntrykk av at han vil ha barn. Heller det stikk motsatte og jeg har følt det samme. Etter han tok opp dette i går har jeg ikke tenkt på noe annet enn å få barn og tanken gjør meg veldig glad. Veldig uvant og rart! Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver alt det her, bare lurer på om det bare er en liten periode som går over snart eller om det er et tegn på at vi er klare? Hvordan merket dere at tiden var inne for å lage barn?
itb Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Dere kommer hvertfall ikke til å angre når dere har fått dette barnet! Her lot vi skjebnen bestemme. Jeg sluttet på p-pilla og vi brukte ikke noe annet. Det tok nøyaktig ett år før det gikk. Sjansen for at det tar litt tid er så stor at du mest sannsynlig får tenkt mye over om dette er riktig. En annen ting du kan gjøre er å se hvordan du reagerer på første graviditetstesten....(får bare håpe du blir glad om den er positiv da:) )
November-spire-79 Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Hvis du først har begynt å tenke på det, og smått begynt å glede deg litt så vil det ikke forsvinne igjen, det vil bli sterkere og sterkere. Snart kan dere nesten ikke vente med å få dette lille nurket som gir kjærlighet en ny mening Har aldri følt noe lignende for dette vidundret som er i magen min Jeg sluttet på pilla og vi tenkte at vi bare skulle ta ting som det kom. Det gikk 5 måneder og jeg var helt i lykkerus da jeg så positiv test Har ikke angret et sekund
gartnerfrue Skrevet 24. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2012 Mannen min tok det opp lørdag som var, han er klar Jeg skjønte det mer og mer da han har fortsatt å hinte veldig etter vi pratet så vidt om de sist ! Vi kaster pilla neste år og ser hva som skjer! Srekkblandet fryd
Mokimok Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Tenkte aldri over det, hadde bare lyst på barn Var 23 da jeg fikk min første og mannen 26. Kunne godt ha fått barn før det også, det er dette som er selve livet for oss og ingenting kan måle seg! Tenker at det er kjekt å ha hatt noen år før alene også, men hvis jeg skulle valgt så hadde jeg ikke sagt nei takk til barn før Du/dere kommer garantert ikke til å angre! Og der høres absolutt ut som om dere er mer enn klare
maipiken Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 da jeg fantaserte om barn døgnet rundt og ikke klarte å få tankene på noe annet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå