Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Skulle hatt mensen den 2. september, men har enda ikke kommet....graviditetstestene er negative så der er alt håp ute, men VIL ha mensen tilbake!!! Noen som har hatt veeeeldig forsinka mens før?? Det har aldri skjedd meg før, derfor jeg blir litt bekymra...Menssmerter veldig ofte og litt stikninger i halebenet+går på do hele tiden....Føles som mensen kommer hele tiden...ah, kom mens, så vi kan starte ny pp!!)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Akkurat år vi skulle starte prøvingen på barn, begynte syklusen min å tulle. Har alltid hatt regelmessige sykluser, men plutselig fikk jeg syklus på 80 og 60 dager, før den nå har stabilisert seg igjen. Aner ikke hvorfor det skjedde, så mensen kommer nok til deg igjen også Men, det er litt av en tålmodighetsprøve!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Godt å høre!! Redd det er no feil her jeg...hehe...Hadde du menssmerter osv ca hver dag helt til mensen kom også??
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Få målt hcg hos legen, noen får ikke utslag på g-tester før flere uker etter ikm (sjeldent, men det hender). Selv om det du nevner like gjerne kan være vanlige tegn til mens, kan det også være symptomer på graviditet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Når jeg ble gravid med førstemann så fikk jeg ikke positiv test før ca 1 mnd etter at jeg skulle hatt mensen.. så man vet aldri
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Ringte lege nå og bestilte time....Fikk ikke før neste torsdag :/ Jeg har vært gravid to ganger før og testene slo ut på ikm begge gangene...kan det være annerledes denne gangen=?? Trodde sånt var likt hver gang jeg...altså produserer du sent hcg en gang så gjør du det neste osv....er det ikke sånn?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Må du ha time? Kan han ikke bare skrive en rekvisisjon, slik at du bare går på lab'en og får tatt prøvene?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Hun sa hvertfall at da hasta det ikke med time så da fikk jeg neste torsdag...Og var det noe så måtte jeg bare ringe...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 Om det er svangerskap utenfor livmor får man ikke alltid positiv test, så vær obs på smerter fra eggledere...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #11 Skrevet 17. september 2012 Oi...Har skikkelig menssmerter til tider ja...Så detta Må jeg jo få sjekka opp...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå