Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg følger med på en serie som heter Dexter. Dexter jobber for politiet på dagtid, men har en litt mer lyssky fritidssyssel ...Han tar livet av samfunnets verste. Dvs. Mordere, pedofile, voldtektsmenn osv. Serien i seg selv synes er råspennende og tøff, men har satt i gang mye tanker hos meg og ... Hadde samfunnet vært trygger med en "Dexter" ? Å få siktet og domfelt voldtektsmenn i Norge er praktisk talt umulig .. Skjer det er mannen ute igjen etter et år ... Du får høyere straff for å snyte på skatten enn for mord !! Straffeutmålingen generelt i Norge synes jeg er latterlig lav .. Samtidig ser jeg og leser om mer og mer alvorlig kriminalitet, og jeg synes politiet gjør mindre og mindre. De virker fullstendig maktesløse og apatiske. Så ... Med et barn som snart kommer ut til verden, kommer jeg med en ærlig innrømmelse .. JA !! Jeg hadde faktisk følt meg tryggere ..... Hva synes dere ??
Gjest sug lut Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 ABB gjorde sitt beste. Følte du deg tryggere?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Wtf??? Er jo sånne som ABB Dexter tar .. !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå