Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Hun virket vel litt.....merkelig kanskje? Det virket bl.a. som hun hadde litt vondt for å snakke og spesielt på sine gamle dager kom hun vel med litt kontroversielle utsagn?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Hun virket vel litt.....merkelig kanskje? Det virket bl.a. som hun hadde litt vondt for å snakke og spesielt på sine gamle dager kom hun vel med litt kontroversielle utsagn? Um, hun kom ikke med noen merkelige utsagn. Hun med kom meget fornuftige og selvsagte utsagn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Mamma og pappa var jo søskenbarn.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Hun fikk nok en diagnose før hun døde. Hun døde ikke brått og uventet, men at det skulle være noe "galt" med henne kan jeg ikke tenke meg. Hun var derimot meget modig og våget å si og gjøre en del ting som andre ikke turde. Mange av oss har mye å lære av henne.
Teline Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Hun fikk nok en diagnose før hun døde. Hun døde ikke brått og uventet, men at det skulle være noe "galt" med henne kan jeg ikke tenke meg. Hun var derimot meget modig og våget å si og gjøre en del ting som andre ikke turde. Mange av oss har mye å lære av henne. Hva var det hun sa og gjorde som var modig? Og hva kan vi lære av henne?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Spør du meg, så var vel prinsesse Ragnhild den som fikk betale høyest pris for mors og fars nære slektskap.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Var det ikke hun som irettesette det norske folk ganske modig når det var hylekor over at Håkon hadde funnet ei vanlig jente og att på til mor?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 Hun fikk nok en diagnose før hun døde. Hun døde ikke brått og uventet, men at det skulle være noe "galt" med henne kan jeg ikke tenke meg. Hun var derimot meget modig og våget å si og gjøre en del ting som andre ikke turde. Mange av oss har mye å lære av henne. Hva var det hun sa og gjorde som var modig? Og hva kan vi lære av henne? Hun våget i hvertfal å gifte seg borglig og holdt en lav profil i media, men når hun uttalte seg om noe sa hun hva hun mente uten å ta så mye hensyn til hva som var poppulære. Hun var en viktig støttespiller for kong Olav så lenge han regjerte og lakk aldri opplysninger om hva de snakket eller skrev om. Hun gjorde også en stor innsats for å fremme norske interesser i Brasil og hun gjorde mye for vanskligstilte der. Hun var svært lojal og hadde en utpreget sans for tørr humor.
Iiiiik Skrevet 17. september 2012 #11 Skrevet 17. september 2012 Kjære dere, dette er en dame som nettopp har dødd og som har pårørende som sikkert er lesekyndige og kan bevege seg rundt på nett. Vis respekt og anstendighet. å skrive om innavl og diagnoser på denne måten er ikke OK synes jeg.
Gjest Pusikatt Skrevet 17. september 2012 #12 Skrevet 17. september 2012 Må man ha en diagnose for å ha egne meninger?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #13 Skrevet 17. september 2012 Jeg skrev ikke innlegget for å være slem, men har ofte tenkt på dette når jeg har hørt henne snakke bl.a. At hun ble "giftet bort" svært ung til en mann man ikke anså var av god nok byrd og i tillegg "sendt bort" til andre siden av jorden (på en måte gjemt bort, som man ofte så ting ble gjort i gamle dager) er også et aspekt jeg har tenkt på. At voksne mennesker ikke kan svare på en ordentlig måte uten å komme med skjellsord og spekulasjoner syns jeg er trist. Det var ikke meningen å rakke ned på et medmenneske som helt sikkert var et godt menneske - det var bare et ærlig spørsmål. HI
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #14 Skrevet 17. september 2012 Jeg skrev ikke innlegget for å være slem, men har ofte tenkt på dette når jeg har hørt henne snakke bl.a. At hun ble "giftet bort" svært ung til en mann man ikke anså var av god nok byrd og i tillegg "sendt bort" til andre siden av jorden (på en måte gjemt bort, som man ofte så ting ble gjort i gamle dager) er også et aspekt jeg har tenkt på. At voksne mennesker ikke kan svare på en ordentlig måte uten å komme med skjellsord og spekulasjoner syns jeg er trist. Det var ikke meningen å rakke ned på et medmenneske som helt sikkert var et godt menneske - det var bare et ærlig spørsmål. HI Jeg tror du har missoppfattet Prinsesse Ragnhilds historie så til de grader at det nok vil være mer naturlig å spekulere i om du har en diagnose. Hvis ikke burde du muligens søke om erstattning pga elendig skolegang.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 17. september 2012 #15 Skrevet 17. september 2012 Jeg skrev ikke innlegget for å være slem, men har ofte tenkt på dette når jeg har hørt henne snakke bl.a. At hun ble "giftet bort" svært ung til en mann man ikke anså var av god nok byrd og i tillegg "sendt bort" til andre siden av jorden (på en måte gjemt bort, som man ofte så ting ble gjort i gamle dager) er også et aspekt jeg har tenkt på. At voksne mennesker ikke kan svare på en ordentlig måte uten å komme med skjellsord og spekulasjoner syns jeg er trist. Det var ikke meningen å rakke ned på et medmenneske som helt sikkert var et godt menneske - det var bare et ærlig spørsmål. HI Jeg tror du har missoppfattet Prinsesse Ragnhilds historie så til de grader at det nok vil være mer naturlig å spekulere i om du har en diagnose. Hvis ikke burde du muligens søke om erstattning pga elendig skolegang. Tydeligvis flere her som bør søke erstatning pga elendig skolegang.....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #16 Skrevet 17. september 2012 Jeg skrev ikke innlegget for å være slem, men har ofte tenkt på dette når jeg har hørt henne snakke bl.a. At hun ble "giftet bort" svært ung til en mann man ikke anså var av god nok byrd og i tillegg "sendt bort" til andre siden av jorden (på en måte gjemt bort, som man ofte så ting ble gjort i gamle dager) er også et aspekt jeg har tenkt på. At voksne mennesker ikke kan svare på en ordentlig måte uten å komme med skjellsord og spekulasjoner syns jeg er trist. Det var ikke meningen å rakke ned på et medmenneske som helt sikkert var et godt menneske - det var bare et ærlig spørsmål. HI Jeg tror du har missoppfattet Prinsesse Ragnhilds historie så til de grader at det nok vil være mer naturlig å spekulere i om du har en diagnose. Hvis ikke burde du muligens søke om erstattning pga elendig skolegang. Tydeligvis flere her som bør søke erstatning pga elendig skolegang..... Hvis det er meg du sikter til har jeg liten mulighet til å vinne frem. Den diagnosen jeg har gjør det ganske naturlig at stavingen min er elendig. For de som lurer skrev jeg innlegget for å vise hvor bak mål det er å spekulere i noens eventuelle "diagnoser" uten å kjenne dem i det heletatt. HI er sikkert en helt normal dame. Det var sikkert Prinsesse Astrid også. å sette ut rykter føles ikke godt. Jeg regner ikke med at HI ville like det heller.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #17 Skrevet 17. september 2012 Tror ikke hun har flere diagnoser enn oss vanlig ikke kongelige borgere. Man kan lett reagere på måten hun snakker på. Da må man heller ikke glemme at hun har bodd i utlandet mesteparten av sitt voksne liv. Hun er også vokst opp med andre verdier enn det vi har idag. tror hun ble litt mildere i omtalelsen av både Mette- Marit og Ari etter at hennes mann hadde vært utro og fått barn hun ikke viste noe om før barnet var voksent. Tror ikke hun har gjort så mye galt egentlig. Hun har gått egne veier og holdt lav profil. de må det vel være lov til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå