Gå til innhold

hvilken type menneske og person er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser på meg selv som ei god mor og kone , smiler og ler mye. Ei ordentlig jåle og perfeksjonist til fingerspissene. Veldig opptatt av hus og hjem , å er ille hjemmekjær! Mener selv jeg har de rette verdier i livet og jobber beinhardt for at alt rundt meg skal være bra.. Er et følelses menneske, men ønsker ikke at alle skal se det. Å fremstår vel kanskje mye sterkere enn hva jeg egentlig er.. Så hvordan er du/dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en omsorgsfull person som er opptatt av at de rundt meg skal ha det bra. Stiller mye opp for familien min både med tid og penger. Jeg er en engasjert og elsker å være med i foreninger. Jeg prøver å hjelpe der jeg kan. Har drevet mye med frivillig arbeid spes med barn.

Jeg blir lett rørt og tårene sitter løst,litt plagsomt til tider. Er ikke redd for å si i fra om ting og er veldig sterk når jeg må.

Elsker å danse ute på byen og liker å pynte og sminke meg, men er allergisk mot sminke så bruker det skjeldent i hverdagen.

Har blitt treningsnarkoman og trener 5 ganger i uka og har tidligere drevet med ekstremsport som rafting og rappelering,men er blitt en pyse etter jeg fikk barn så nå holder det med fjellturer. Elsker å reise utenlands og håper en dag å flytte til fjernere strøk .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...