Gå til innhold

Skal vi lage en slanketråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte i februar, og gikk opp 25 kg i svangerskapet. Jeg har gått ned 15 kg, men skal ned 10 kg til. Har stått på stedet hvil i over tre måneder nå, og tenker stadig at jeg skal ta meg sammen, men sliter med motivasjonen.

Jeg har fulgt vektklubb.no, men har falt litt av i det siste. Har heller ikke trent noe... :-/ Ikke rart det ikke går nedover..

Jeg er 165 cm høy og veier nå 70 kg.

Hvordan er deres historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på slankesiden, er det en tråd som heter 2012-slankerne der :)

Skrevet

Hmm.. men kan vi ikke ha en her også da?

Skrevet

Vel, klart det, men de fleste som slanker seg aktivt her inne oppdaterer titt og ofte i den tråden.

Skrevet
Jeg fødte i februar, og gikk opp 25 kg i svangerskapet. Jeg har gått ned 15 kg, men skal ned 10 kg til. Har stått på stedet hvil i over tre måneder nå, og tenker stadig at jeg skal ta meg sammen, men sliter med motivasjonen. Jeg har fulgt vektklubb.no, men har falt litt av i det siste. Har heller ikke trent noe... :-/ Ikke rart det ikke går nedover.. Jeg er 165 cm høy og veier nå 70 kg. Hvordan er deres historier?

Jeg vil dit som du er nå, og er der som du var. Veier 80 kg. Vil ned til 65. Hvordan har du klart det? Hva var lett og hva var vanskelig? Beste tips?

Ps. Slankeforumet er kjempebra!

Skrevet

Kan noen sende link til slankeforumet? Jeg "roter meg bare bort" her inne når jeg leter.. Finner det i allefall ikke på telefonen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...