Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg har bare sydd i underlivet før, men det var sting som gikk i oppløsning av seg selv. Nå har jeg sydd tre sting i ansiktet, og gruer som en hund for å fjerne dem!! Hvordan kjennes det ut? Får man bedøvelse?
It's all about me Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Du merker minimalt, er ikke noe å grue seg for.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Det er ikke vondt, men kansje litt ubehagelig. Du får ikke bedøvelse. Det går nok helt fint skal du se:-)
mamma'n til 2 :) Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Jeg fjernet 7 sting på armen etter en skade, og fikk ikke bedøvelse da. Jeg syns ikke det gjorde vondt, men den kan nappe litt i huden kanskje. Det er fort gjort, og du trenger ikke grue deg :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Er nok vondere å fjerne plasteret over stingene :-o
Audix78 Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 det skal ikke gjøre vondt å fjerne stingene, da har de som regel sittet litt for lenge... men det kan gjøre litt vondt hvis det er mye skurv i såret om har festet seg til stingene eller om den som fjerner de må dra litt i de for å få kuttet tråden. Men stort sett går det veldig bra, jeg synes å fjerne sting på meg selv er no big deal, men hvis jeg har teip/plaster som sitter godt.. AUUU ;-)
Fiemamma Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Jeg har fjernet 34 stifter langs hårfestet, var bare deilig å få det vekk, klødde bare
Tovehvit Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Fjernet 12 sting over magen etter galleoperasjon. Ikke vondt men litt ubehagelig der stinget hadde fått skurv, men det var bare litt "lugging".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå