Gå til innhold

Synes det er litt rart, men er jo glad da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på en stilling som sykepleier, nattevakt. Er nyutdannet i år. Det var 6 søkerer, men de ringte meg og jeg fikk tilbud om jobben over tlf uten intervju og hele pakken. Fikk tenke på det i 2 uker, men takket ja etter 1 uke og fikk papirene i posten ganske kjapt!

Tror dere de andre har vært overkvalifiserte eller hva gjorde at jeg fikk jobben når det var 6 søkere? Alså over tlf..det jeg synes er så rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja - kanskje var du eneste søker som ville ha den stillingsstørrelsen de søkte etter?

Mange søker på 100% stilling og skriver at de bare vil jobbe 80%. Da er de ikke like aktuelle for stillingen kan du si...

Skrevet

Frem til ungen er 3 år har en rett til ulønnet permisjon. Så det går faktisk an å søke 100 pr stilling og jobbe mindre.

Skrevet

Jeg fikk og stilling over tlf på samme måte. Da hadde de pratet med mine referanser og var ikke i tvil om at de ville ha meg.

Kan jo hende du var den som likevel var best kvalifisert på bakgrunn av tidligere erfaring eller praksis. Eller kanskje den eneste norske søkeren (da tenker jeg på søkere som kanskje ikke bør i Norge og må bruke lang tid på å lære norsk).

Kanskje var du den som kunne starte i jobben raskest.

Kanskje du hadde skrevet en jævlig god søknad :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...