Gå til innhold

Hvor mye har du i timen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er timelønna di og hva jobber du som?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

138 kroner timen og jobber på bolig med PU. Det er mulig jeg har gått opp i lønn etter lønnsforhandlingene, men er i permisjon så er ikke helt sikker. Har ingen utdanning og fire års ansiennitet, årslønna ved full stilling er 270 000 + tillegg.

Skrevet

Har fastlønn på 40 tusen i mnd ( blir vel ca 250 kr timen)

jobber med logistikk

Skrevet

jeg har 141-følger tariff...gått ned 40 kroner fra forrige jobb, men men

Skrevet
Hva er timelønna di og hva jobber du som?

 

Er vernepleier og har 203 i timen i grunnlønn. Men jeg jobber natt så har derfor 64 kr i tillegg så da blir timelønnen 267 kr for min del:-)

Skrevet

210 kr, næringsmiddelteknolog.

Skrevet

Varier litt avhengig av hvilke timer jeg har (lærer). For ekstra vikartimer i full stilling får jeg som regel 465-495 kr timen. Men om jeg tar årslønn og deler på 1950 (som er vanlig) har jeg vel ca 215 kr timen.

Skrevet

193 kr timen. Jobber som miljøterapeut i rusomsorgen.

Skrevet

174, butikk. Jobber stort sett kveldstid så har jo endel tillegg også.

Skrevet (endret)

151 + tilleg for kvell helg og eget for søndag og heligdager. selger/medarbeider

Endret av sofie8888
Skrevet

Jobbløs, jeg :/

 

Men får ubegrenset kjærlighet og kos fra ungene mine, telles det?

Skrevet
Jobbløs, jeg :/ Men får ubegrenset kjærlighet og kos fra ungene mine, telles det?

noe er verdt mer ein penger :)

Skrevet

jeg har gått opp nå til 141 kr timen, og har tillegg på kveld/helg. Jobber i helsevesen.

 

Jobber også som lærervikar da får jeg rundt 215 kr timen. Men får da skjelden mange timer om gangen.

Skrevet

Har hatt 194 kr i timen, litt usikker på hvor mye jeg gikk opp etter lønnsforhandlingene.

Er sykepleier

Skrevet

147.35 er på trinn tre, men neste mai går jeg opp mye for da har jeg jobbet fem år og fyller samtidig 25 så da hopper jeg opp til 163,47

 

Jobber i en interiør butikk,

 

Men om jeg hadde fått jobb som det jeg er høyere utdannet til hadde jeg fått 38.193 utbetalt i mnd... Så håper jeg får den jobben snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...