Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Hva er timelønna di og hva jobber du som?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 138 kroner timen og jobber på bolig med PU. Det er mulig jeg har gått opp i lønn etter lønnsforhandlingene, men er i permisjon så er ikke helt sikker. Har ingen utdanning og fire års ansiennitet, årslønna ved full stilling er 270 000 + tillegg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Har fastlønn på 40 tusen i mnd ( blir vel ca 250 kr timen) jobber med logistikk
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 jeg har 141-følger tariff...gått ned 40 kroner fra forrige jobb, men men
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Hva er timelønna di og hva jobber du som? Er vernepleier og har 203 i timen i grunnlønn. Men jeg jobber natt så har derfor 64 kr i tillegg så da blir timelønnen 267 kr for min del:-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. september 2012 #14 Skrevet 17. september 2012 Varier litt avhengig av hvilke timer jeg har (lærer). For ekstra vikartimer i full stilling får jeg som regel 465-495 kr timen. Men om jeg tar årslønn og deler på 1950 (som er vanlig) har jeg vel ca 215 kr timen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #16 Skrevet 17. september 2012 193 kr timen. Jobber som miljøterapeut i rusomsorgen.
MamaLadyBug Skrevet 17. september 2012 #18 Skrevet 17. september 2012 174, butikk. Jobber stort sett kveldstid så har jo endel tillegg også.
marsgutt 2013 Skrevet 17. september 2012 #19 Skrevet 17. september 2012 (endret) 151 + tilleg for kvell helg og eget for søndag og heligdager. selger/medarbeider Endret 17. september 2012 av sofie8888
Gjest Miryks Skrevet 17. september 2012 #20 Skrevet 17. september 2012 Jobbløs, jeg :/ Men får ubegrenset kjærlighet og kos fra ungene mine, telles det?
marsgutt 2013 Skrevet 17. september 2012 #21 Skrevet 17. september 2012 Jobbløs, jeg :/ Men får ubegrenset kjærlighet og kos fra ungene mine, telles det? noe er verdt mer ein penger
xenja Skrevet 18. september 2012 #22 Skrevet 18. september 2012 jeg har gått opp nå til 141 kr timen, og har tillegg på kveld/helg. Jobber i helsevesen. Jobber også som lærervikar da får jeg rundt 215 kr timen. Men får da skjelden mange timer om gangen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #23 Skrevet 18. september 2012 184 kr timen. Institusjonskokk
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #24 Skrevet 18. september 2012 Har hatt 194 kr i timen, litt usikker på hvor mye jeg gikk opp etter lønnsforhandlingene. Er sykepleier
Gjest ________ Skrevet 18. september 2012 #25 Skrevet 18. september 2012 147.35 er på trinn tre, men neste mai går jeg opp mye for da har jeg jobbet fem år og fyller samtidig 25 så da hopper jeg opp til 163,47 Jobber i en interiør butikk, Men om jeg hadde fått jobb som det jeg er høyere utdannet til hadde jeg fått 38.193 utbetalt i mnd... Så håper jeg får den jobben snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå