Gå til innhold

Jeg er gravid, men vil ikke si det han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet han blir glad, men han klarer ikke holde kjeft.

Forrige svangerskap holdt han på å si det til en kompis den samme dagen vi fant det ut. Vi kranglet en del fordi han ville fortelle det til alle og enhver så snart som mulig. Han ser ikke poenget med å ikke fortelle, mens jeg vil holde det for oss selv iallfall til uke 12.

Til slutt fortalte han det til en kompis, som igjen fortalte det til osv..... FØR jeg fikk fortalt det til min familie. Holdt på å klikke!

Så denne gangen......gidder jeg ikke si det fØr jeg må. (Dvs når jeg har vært til legen - i uke 9-10 kanskje?)

Er jeg teit eller er det "greit"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo hans baby også.... Så herlig med en mann som er så glad at han vil fortelle til alle, syns jeg.,

Skrevet

Det er flere enn hans ønsker å ta hensyn til.

Hvis du ikke vil fortelle det før uke ti, og han ikke er villig til å ikke si noe, da får det bare bli sånn.

Han fikk sin vilje sist, nå får det være din tur.

Skrevet

Jeg syns kanskje det var litt vél lenge å vente med å fortelle han det. Kan være han reagerer med sinne istedenfor glede om han finner ut at du har visst det så lenge uten å si noe til han..

Jeg forstår at du ikke vil si noe til gud og enhver mann ennå, men kan du ikke inngå en avtale med han om at hvis han på liv og død Må fortelle det til noen, så får det bli hans foreldre? Eller noe sånt?

Gratulerer med baby i magen, forresten :)

Skrevet

Han var tankeløs ved forrige graviditet,men jeg synes du skal fortelle det til ham allikevel. Forklar ham hvorfor vi damer ikke vil kringkaste til hele verden at vi er gravid før i uke 12,fare for abort o.s.v Han blir nok veldig skuffet om du ikke sier det NÅ ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...