Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 for pent brukt barnetøy av merker som Mexx, Name It ol pr plagg? Skal legge klær ut på en bruktmarked og usikker på hvilken pris som er ok ?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 30 kroner til 50-lapp per plagg, kanskje? 100-200 for ytterklær
VinterSol+2 Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Jeg selger i pakker og tar 4-6 kr pr plagg for vanlig bomullstøy. Det bør være under halv pris for at jeg skal kjøpe brukttøy,iallefall. Så 30-50kr pr plagg som er pent brult er ok, men regn med at salget går treeegt om du selger plagg for plagg..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Jeg selger i pakker og tar 4-6 kr pr plagg for vanlig bomullstøy. Det bør være under halv pris for at jeg skal kjøpe brukttøy,iallefall. Så 30-50kr pr plagg som er pent brult er ok, men regn med at salget går treeegt om du selger plagg for plagg.. Det skal ikke selges på finn, men et bruktmarked for barneting, der selges alle plagg enkeltvis. Har forsøkt å selge samlet på finn, men det har ikke vært så lett.
VinterSol+2 Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Jeg selger i pakker og tar 4-6 kr pr plagg for vanlig bomullstøy. Det bør være under halv pris for at jeg skal kjøpe brukttøy,iallefall. Så 30-50kr pr plagg som er pent brult er ok, men regn med at salget går treeegt om du selger plagg for plagg.. Det skal ikke selges på finn, men et bruktmarked for barneting, der selges alle plagg enkeltvis. Har forsøkt å selge samlet på finn, men det har ikke vært så lett. Ja, keg selger heller ikke på finn, men på en lokal nettside. Men da ville jeg lagt meg på 30 kr og under, sltså, hvis det er snakk om en body etc. På et bruktmarked vil jo folk kunne ta og føle på tøyet, men du kan jo pgsåmspørre deg hvor viktig det er for deg å bli kvitt sakene. Tre bodyer til 15 kr stk er jo 45 kr inn pg tre bodyer ut. Tre bodyer til 30 kr stk der du selger én er jo to bodyer til overs og 30 kr inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå