Gå til innhold

2013- ulykkesår??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres kanskje litt rart ut.. men har tenkt mye på det.

Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet overtroisk og liker ikkje "fredag den 13" eller 13 generellt. Nå er jeg gravid med termin i mars 2013.

Det viktigeste for meg er selvfølgelig at barnet er frisk! for all del.. men jeg tenker og tenker på dette med 2013. Noen andere som er like kokko i hodet som meg? Skulle på en måte ønske at jeg hadde fått barn i 2012 eller 2014. det høres så mye bedre ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være det? HAr da vært rimelig mange -13 år gjennom historien, har aldri hørt noe om at de har vært spesielt ulykksalige..

 

Selv er jeg født på den 13, og har det helt topp med det!;) Fredag den 13. er min lykkedag. :)

Skrevet

Jeg tenkte litt på det når vi skulle planlegge barn og bryllup i 2013 ;)

Men sambo sitt lykketall er 13, så jeg regner med at det går opp i opp i ulykka hehe.

Nei tror ikke 2013 blir noe ulykkesår :)

Skrevet

Det vil vi uansett ikke merke noe til, da det er dommedagsår i år

Skrevet
Det vil vi uansett ikke merke noe til, da det er dommedagsår i år

 

Haha, ja, jorden skal jo gå under og greier i år, så er vi riktig heldige slipper vi å forholde oss til 2013 i det hele tatt! :P

Skrevet

Eg trur nok du har rett i at du er litt over gjennomsnittet overtruisk ;)

Skrevet

Så du tror alle barna som blir født neste år kommer til å ha en skade av ett eller annet slag?

Skrevet
Så du tror alle barna som blir født neste år kommer til å ha en skade av ett eller annet slag?

 

Ja, du kan være sikker på at ALLE barn som blir født i 2013 får kromosom 13 feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...