Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg spurte x min i dag om han kunne ta bilde av noen møbler jeg ikke har fått hentet. Sånn at jeg kunne lagt de på finn. Sende kamra med minsta når hun skulle til meg.Og da fikk jeg til svar at jeg kunne komme og ta bildene selv. Pga han har jeg verken bil eller kamra. Blir så sur.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Det er vel litt smålig av din eks.... men du får jo ikke gjort noe med det, akkurat, annet enn å dra dit og ta bildene selv. Er vel en grunn til at han er en eks....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Ja, det er sikkert. Det er så smålig av han at han ikke kan gjøre det en gang. Blir bare så sur og oppgitt. Ut med litt frustrasjon.
2 hjertegull :) Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Grunn eller ikke, sur er du nå uansett.. Hvis han ikke har kamera, så er det lite å blir sur for, men de fleste har jo kamera på telefon. Kan han ikke sende bildene til deg på mail? Han har kanskje ikke internett? Hvis han ikke har bil, så er det du som henter barnet? Hvorfor ikke bruke 5 min på å gå inn å ta bildene da? Nei, ikke grunn til å bli sur, bortkastet energi. Gjør noe med det i stedet
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Kamra=fotoapperat. Han har kamra, men vil ikke. Blir bare såoppgitt. Hadde vært tilgod hjelp, men nei. Og vi skal samarbeide om ungene. Blir festlig, men som en sa her ikke så mye å gjøre med det. Måtte få det ut. HI
Love my kidz Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Jeg synes du ikke skal forvente at eksen din skal være så behjelpelig med å forberede salg av dine ting. Lån deg kamera av noen og dra dit og ta bilde selv. Og ja.. så du at jeg skrev k a m e r a? Heter ikke kamra
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Går litt fort. Kamera. Må vel gjøre det selv, men forstår ikke hvorfor han bare ikke kan gjøre det. Pytt, pytt. HI
2 hjertegull :) Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Grunn eller ikke, sur er du nå uansett.. Hvis han ikke har kamera, så er det lite å blir sur for, men de fleste har jo kamera på telefon. Kan han ikke sende bildene til deg på mail? Han har kanskje ikke internett? Hvis han ikke har bil, så er det du som henter barnet? Hvorfor ikke bruke 5 min på å gå inn å ta bildene da? Nei, ikke grunn til å bli sur, bortkastet energi. Gjør noe med det i stedet Beklager, ser nå at jeg leste helt feil i hovedinnlegget..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #12 Skrevet 16. september 2012 Går litt fort. Kamera. Må vel gjøre det selv, men forstår ikke hvorfor han bare ikke kan gjøre det. Pytt, pytt. HI Kan ikke skylde på at det går litt fort når du skriver kamra hver eneste gang. Og så fotoapperat? PIRK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå