Gå til innhold

Grunn til å bli sur?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte x min i dag om han kunne ta bilde av noen møbler jeg ikke har fått hentet. Sånn at jeg kunne lagt de på finn. Sende kamra med minsta når hun skulle til meg.Og da fikk jeg til svar at jeg kunne komme og ta bildene selv. Pga han har jeg verken bil eller kamra. Blir så sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt smålig av din eks.... men du får jo ikke gjort noe med det, akkurat, annet enn å dra dit og ta bildene selv. Er vel en grunn til at han er en eks....

Skrevet

Ja, det er sikkert. Det er så smålig av han at han ikke kan gjøre det en gang. Blir bare så sur og oppgitt. Ut med litt frustrasjon. :)

Skrevet

Grunn eller ikke, sur er du nå uansett.. :P

 

Hvis han ikke har kamera, så er det lite å blir sur for, men de fleste har jo kamera på telefon. Kan han ikke sende bildene til deg på mail? Han har kanskje ikke internett? Hvis han ikke har bil, så er det du som henter barnet? Hvorfor ikke bruke 5 min på å gå inn å ta bildene da?

Nei, ikke grunn til å bli sur, bortkastet energi. Gjør noe med det i stedet :)

Skrevet

Kamra=fotoapperat.

 

Han har kamra, men vil ikke. Blir bare såoppgitt. Hadde vært tilgod hjelp, men nei.

 

Og vi skal samarbeide om ungene. Blir festlig, men som en sa her ikke så mye å gjøre med det. Måtte få det ut.

 

HI

Skrevet

Jeg synes du ikke skal forvente at eksen din skal være så behjelpelig med å forberede salg av dine ting. Lån deg kamera av noen og dra dit og ta bilde selv.

 

Og ja.. så du at jeg skrev k a m e r a? Heter ikke kamra :P

Skrevet

:) Går litt fort. Kamera.

Må vel gjøre det selv, men forstår ikke hvorfor han bare ikke kan gjøre det. Pytt, pytt.

 

HI

Skrevet

Grunn eller ikke, sur er du nå uansett.. :P

 

Hvis han ikke har kamera, så er det lite å blir sur for, men de fleste har jo kamera på telefon. Kan han ikke sende bildene til deg på mail? Han har kanskje ikke internett? Hvis han ikke har bil, så er det du som henter barnet? Hvorfor ikke bruke 5 min på å gå inn å ta bildene da?

Nei, ikke grunn til å bli sur, bortkastet energi. Gjør noe med det i stedet :)

 

Beklager, ser nå at jeg leste helt feil i hovedinnlegget..

Skrevet
:) Går litt fort. Kamera. Må vel gjøre det selv, men forstår ikke hvorfor han bare ikke kan gjøre det. Pytt, pytt. HI

 

Kan ikke skylde på at det går litt fort når du skriver kamra hver eneste gang. Og så fotoapperat?

 

PIRK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...