Gå til innhold

Noen som kan si sin mening om denne sofaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Det var ikke noe galt med den. Ser ut som en ganske vanlig sofa i mine øyne.

Skrevet

Grei nok den, men prisen var stiv synes jeg.

Skrevet

Stilren og fin, men veldig kald. Du har liksom ikke lyst å legge deg ned under pledd og kose deg der. Så veldig hard ut og.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Den var altfor "firkantet og stiv" for min smak :(

Skrevet

har en sofa med lav rygg og jeg sier bare aldri igjen...

ikke noe behagelig å sitte i

Skrevet

Sikkert trendy den der, men personlig synes jeg ikk den ser så behagelig ut. Den så hard og kald ut og inviterer ikke til kos ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Veldig praktisk med små barn og gris =) Den var tøff, men litt hard i stilen, så om resten av hjemmet deres er varmt vil nok denne sofaen bli veldig tøff med noen myke varme puter, kanskje i saueskinnsfell...

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger:-)

Har ikke tenkt så mye på det med den lave ryggen siden jeg ikke har hatt det tidligere men jeg får dra innom Bolia en dag å prøvesitte:-)

HI

Skrevet

Jeg syns den var for hard og rett i linjene. Likte heller ikke at sitteputene var delt inn i sånne "ruter" når det er i skinn. Altfor streng. Men om du vil ha den, skal ikke jeg stoppe deg ;)

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i skinn. Det er kaldt om vinteren, og klamt om sommeren. Ikke noe behagelig å sitte i synes jeg. Klart det er praktisk når man har barn - ser den! men, sofaen i seg selv, og dens form, har et kaldt, lite velkomment uttrykk. Men, det avhenger jo av hva du ønsker at sofaen din skal gjøre i hjemmet ditt... og det kommer an på hva slags øvrige møbler du har..

Den ville ikke passet hjemme hos meg, og jeg liker den ikke.

Skrevet
Tusen takk for tilbakemeldinger:-) Har ikke tenkt så mye på det med den lave ryggen siden jeg ikke har hatt det tidligere men jeg får dra innom Bolia en dag å prøvesitte:-) HI

jeg skulle også til å si at den lave ryggen vil gi veldig dårlig sittekomfort..stilig å se på, men ikke god i lengden vil jeg tro...vi har alltid hatt italiensk natussi...sjekk de..kjempegod kvalitet, til om lag samme pris..

Skrevet (endret)

Jeg har seville fra bolia i stoff. Super fornøyd. Jeg liker at det er rene fine linjer. Jeg liker at det er"luftig" i rommet, med lav sofa ser det ut som det er høyere under taket:-) jeg synest pasadena er en lekker sofa. Lykke til med valget:-)

Endret av Homedto:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...