Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Eksen min hadde bursdag i helgen. Da jeg snakket med han på fredag ettermiddag avsluttet jeg telefonsamtalen med å si "gratulerer med morgendagen da, kos dere masse" "Jo, takk for det, du" svarer han. I kveld ringte han for å gi en beskjed ang ungene som kommer til meg i morgen. Jeg hører han er sur og spør hva som er galt. Han svarer at "jeg hadde bursdag i går assa. Syns bare det var litt rart at jeg ikke hørte fra deg".. Jeg svarte at jeg sa jo gratulerer på fredag.. "Joda, men du ikke kunne sende en sms og gratulere engang, syns bare det var litt rart".. Altså, eksen og jeg har et anstrengt forhold. Men jeg sa jo grattis kvelden før. Er dette virkelig noe å bli sur for? Regnet med det holdt, jeg. Vi er tross alt 30+... Hadde ungene vært hos meg og de ikke hadde fått ringt han så hadde jeg forstått det, men de var jo hos han og feiret på selve dagen. Og han har ny familie så er ikke snakk om at han har noen såre følelser heller... Og dette er snakk om en mann som driter langt i feiringer og heller drar på fotballtrening enn å feire en bursdag.. Føler noen ganger han bare finner ting å krangle om... Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, trengte bare en utblåsning her
Gjest Vicky Pollard Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 (endret) Du mener ikke 3+ da? Endret 16. september 2012 av Vicky Pollard
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Skulle selvfølgelig stå "er dette virkelig NOE å bli sur for" i overskriften.. Gikk litt fort her
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Det høres ut som du burde være glad for at det er en x.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Hehe.. Har litt inntrykk av at mange menn er som barn når det gjelder bursdagene sine. Min mann kan ikke forstå at noen kan glemme dagen hans og blir oppriktig lei seg. Går riktignok ikke rundt og surmuler da, men... Tviler på at han forlanger hilsninger fra eksen sin heller, men de tror jeg han får uansett
Gjest Gullguttene Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Han hørtes nesten litt bitter ut. Syns ikke det er noe å bli sur for. Kanskje han hadde en dårlig bursdag eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå