Gå til innhold

Tror dere at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmor vil strippe meg i morgen når jeg er 38 uker på vei og drittlei?

er så redd for å spørre og få et nei...

så er det noen som har fått et ja? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næææh gjør vel ikke det når du bare er 38 uker.. Alle blir lei på slutten, men babyen kommer når den er klar! Hadde du vært over termin hadde det vært noe annet!

Skrevet

og der var du like langt... heheh!!

neida :) jeg ble strippet i uke 37 sist hvertfall :)

men bare spørr, det verste som kan skje er jo at du får et nei :)

Skrevet

Kommer helt an på jm. Min nektet da jeg var 39+4. Ville bare blir masrier av det mente hun. Dro til en privatklinikk i stedet og fikk det gjort. Ungen kom dagen etter ;)

Skrevet

Mi jordmor ville berre gjere det når ein var passert termin. Og så må ein vel vere moden før dei strippar?

Skrevet

men hvordan vet man om man er moden da?

Skrevet

Stripping går ikke om du ikke er moden. Det sjekker jm først.

Det kommer an på jm også da, noen vil ikke mens andre gjerne gjør det. Ved uke 38 så er du jo 'innenfor' termin. Barnet er fullbårent. Så tror ikke det er mange som nekter om du er moden.

Jeg klarte ikke å gjennomføre det. Vondt som satan!

Skrevet

Jm undersøker mormunnen. Er den hard som nesetippen er den umoden, men er den myk som leppa er den moden :)

Hun må jo få en finger inn der for å kunne strippe uansett :P

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1347828689' post='144552382]

Jm undersøker mormunnen. Er den hard som nesetippen er den umoden, men er den myk som leppa er den moden :) Hun må jo få en finger inn der for å kunne strippe uansett :P

okei, takk :)

ble ikke strippa, hun ville ikke sjekke meg en gang... æsj :(

kan man gjøre det selv kanskje? hehe

Skrevet

Hehe, du klarer nok ikke å strippe selv, og jeg tror ikke du klarer å kjenne modning selv heller. Jeg har aldri prøvd, så skal ikke bastant påstå at det ikke går ann, men jordmødrene har jo en helt annen vinkel på handa når de undersøker, enn hva du vil klare å få selv, og likevel dytter de og presser på for å nå langt nok inn (virker det som i allefall).. :P

Nei, du får prøve! Hihi.. Si ifra om du får til da! :)

Skrevet

Strippa?! Eg det meg eller er det noko nytt innan fødsel? Eg har fire born og den siste var fødd for eit år sidan! Ingen har sagt NOKO om stripping til meg! Striptease på føden lizzm! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...