Gå til innhold

Jeg mener det er alt for lite mobbing her inne!

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hadde gjerne sett at det var litt mer mobbing her inne jeg, gi meg noe skikkelig skittkasting nåååå!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobbing er noe som foregår over laaaang tid og ikke fem minutter på et nn forum på nett, det er erting!

Hvorfor i all verden vil du at folk skal mobbe hverandre? Skjønner at folk har mye mer overskudd og fritid enn meg...

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Mobbing er noe som foregår over laaaang tid og ikke fem minutter på et nn forum på nett, det er erting!

Hvorfor i all verden vil du at folk skal mobbe hverandre? Skjønner at folk har mye mer overskudd og fritid enn meg...

Var det mobbing? Nei...

Skrevet

Det der profilbildet ditt.. ikke din beste dag vel?

Skrevet

Næhh, det bilet var jo et fantastisk blinkskudd.

Skikkelig 80 tallsberte, og for ikke å snakke , hun er BLOND.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

En forholdsvis vanlig dag. Tror faktisk det var denne dagen jeg byttet babyen min mot en Westlife- cd. Elsket den! Cden altså :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ps: Dere kan vel bedre enn dette? Meget skuffet...

Skrevet

En forholdsvis vanlig dag. Tror faktisk det var denne dagen jeg byttet babyen min mot en Westlife- cd. Elsket den! Cden altså :)

Jeg dør! Noe av det første som skal gjøres i morgen er og finne fram little britain, hadde helt glemt hvor utrolig morsomt det er! Takk :-)

Skrevet

Eh.. hva skal man mobbe deg for da?? For at du har klart å skrive 60 innlegg siden 4 september? Faktisk veldig lite innlegg i forhold til andre her inne.

Mener jeg la merke til at ei hadde prestert å skrive over 1200 innlegg siden hun lagde profil i medio august 12! Kunne kanskje kastet skitt da altså hehe. Men sorry, du er for anonym for meg - enda :P

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Eh.. hva skal man mobbe deg for da?? For at du har klart å skrive 60 innlegg siden 4 september? Faktisk veldig lite innlegg i forhold til andre her inne.

Mener jeg la merke til at ei hadde prestert å skrive over 1200 innlegg siden hun lagde profil i medio august 12! Kunne kanskje kastet skitt da altså hehe. Men sorry, du er for anonym for meg - enda :P

1200? Jøsses- heldagsjobb på dib da!!

Skrevet
Eh.. hva skal man mobbe deg for da?? For at du har klart å skrive 60 innlegg siden 4 september? Faktisk veldig lite innlegg i forhold til andre her inne. Mener jeg la merke til at ei hadde prestert å skrive over 1200 innlegg siden hun lagde profil i medio august 12! Kunne kanskje kastet skitt da altså hehe. Men sorry, du er for anonym for meg - enda :P
1200? Jøsses- heldagsjobb på dib da!!

Jepp, er det miss piggy

Skrevet

Hørt om Vicky Pollard i Little Britain?? Love it.
Skrevet
Mobbing er noe som foregår over laaaang tid og ikke fem minutter på et nn forum på nett, det er erting! Hvorfor i all verden vil du at folk skal mobbe hverandre? Skjønner at folk har mye mer overskudd og fritid enn meg...

Ironi frøken, men det var kanskje din kommentar tilbake også ;)

Ellers burde du sjekke opp definisjonene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...