Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg er 30 år, skal utdanne meg på nytt. Men, jeg aner ikke hva slags skole jeg skal velge. Har lyst å gå helsesekretær, men ser at treider fagskoler tilbyr medisinsksekretær på et halvt år. Noen som har erfaring derfra? Hadde vært deilig å slippe å gå videregående om igjen. Jeg vurderer også vanlig sekretær/kontormedarbeider. Men føler vel at medisinsk sekretær virker mer interessant og varierende. Hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Jeg er 30 år, skal utdanne meg på nytt. Men, jeg aner ikke hva slags skole jeg skal velge. Har lyst å gå helsesekretær, men ser at treider fagskoler tilbyr medisinsksekretær på et halvt år. Noen som har erfaring derfra? Hadde vært deilig å slippe å gå videregående om igjen. Jeg vurderer også vanlig sekretær/kontormedarbeider. Men føler vel at medisinsk sekretær virker mer interessant og varierende. Hva ville du gjort? opp
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Ingen som har gått på treider her?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Kan ikke helt svare på det d spør om, men jeg ville iallfall gått helsesekretær. Er sykepleier og jobber på legekontor, gjør det samme som en helsesekretær. Koselig og variert jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå