Gå til innhold

Hjelp til utdanningssted


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år, skal utdanne meg på nytt. Men, jeg aner ikke hva slags skole jeg skal velge. Har lyst å gå helsesekretær, men ser at treider fagskoler tilbyr medisinsksekretær på et halvt år. Noen som har erfaring derfra?

Hadde vært deilig å slippe å gå videregående om igjen. Jeg vurderer også vanlig sekretær/kontormedarbeider. Men føler vel at medisinsk sekretær virker mer interessant og varierende.

 

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er 30 år, skal utdanne meg på nytt. Men, jeg aner ikke hva slags skole jeg skal velge. Har lyst å gå helsesekretær, men ser at treider fagskoler tilbyr medisinsksekretær på et halvt år. Noen som har erfaring derfra? Hadde vært deilig å slippe å gå videregående om igjen. Jeg vurderer også vanlig sekretær/kontormedarbeider. Men føler vel at medisinsk sekretær virker mer interessant og varierende. Hva ville du gjort?

 

opp

Skrevet

Ingen som har gått på treider her?

Skrevet

Kan ikke helt svare på det d spør om, men jeg ville iallfall gått helsesekretær. Er sykepleier og jobber på legekontor, gjør det samme som en helsesekretær. Koselig og variert jobb ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...