Gå til innhold

Maks 8 grader og regn - på tide m ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vår 1,5åring :)

Hva tenker dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener ull er fra 0 grader og nedover.

Skrevet

Selvsagt!

Har brukt ull en stund vi. Ett ullsett med en kjole oppå er helt perfekt påkledning i barnehagen!

Skrevet

Her er ull til 0 og kaldere. Kanskje på sure dager med 0-5 på minstemann. De blir så klamme og svette av ull! Alle sier det er så fantastisk og kan brukes om sommeren, men det funker ikke på gutta mine!

Men ull er fantastisk om vinteren altså! Da bruker de kun ull, da blir bomull for kaldt!

Skrevet

Vi bruker ull på regntunge dager når det er ca 12-13 grader.

Ull funker ikke på sommeren, det blir for varmt, men det er KALDT når det er 12-13 grader eller mindre.

Skrevet

Ull er flott under regntøy.

Så en liten gutt i bhg som hadde dongribukse under regntøyet. Tenk så stivt og klumpete,

Skrevet

Jeg er ikke så veldig ullfan, har en veldig varm 2åring, men siden han er mye på bakken i bhg, så har han på ull nå.

En på 1,5 sitter jo mye i sandkasse og på bakken, så ville nok tatt på ull.. Ihverstefall så kan jo bhg kle av han om han blir for varm og klam.

Skrevet

Her brukes ullundertøy under regntøy eller tynn parkdress.

Skrevet

Bruker dere kun sånn tynt ullundertøy under regntøy? Hadde kanskje funka på mine det! Liker ull veldig godt, de blir ikke våte gjennom til huden om regntøyet lekker, men som sagt de blir så svette og klamme..

Sorry hi, ikke meningen å stjele tråden din ;)

Skrevet

Bruker tynn ull ja. Helt innerst på kroppen, og nesten ingenting over(inne altså). Vi har bare en t skjorte eller kortermet kjole over for å spare ulla for flekker. Ute har vi enten regntøy eller parkdress om det er kaldt.

Skrevet

Her har ulltrøyene kome i bruk att, ja. Til innebruk har dei berre ulltrøya utan noko over, eller ein heilt tynn gensar. Ute har dei eit tynnt fleecesett over. Stillongsen har berre vore framme dei kaldaste dagane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...