Chelseafan Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 På nyhetene nå. har heldigvis bare gode erfaringer,men du vet jo aldri.
lille_Harepus Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Jeg har dessverre negative erfaringer med en legevakt lege som ikke snakket godt nok norsk. Ble sendt hjem hele 3 ganger (av samme lege) med et alvorlig sykt barn med beskjed om at det nok bare var en ørebetennelse. Barnet hadde 41 i feber, var helt apatisk og rørte seg ikke. trappet opp på akuttmottaket på sykehuset og fikk øyeblikkelig hjelp. Min 10 mnd gamle datter hadde blodforgiftning og vi kunne mistet henne. Etter dette meldte hele familien seg inn i volvat, og jeg er veldig fornøyd med å bli tatt på alvor av leger som både kan og forstår norsk.
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2012 Ja er jo helt sykt når de ser på barn,som er så syke, han gutten hadde Kreft og hjernebløding, ikke alle som er like flinke nei,men så langt har jeg heldigvis blitt hørt på
CaptainHindsight Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Har heldigvis bare hatt gode erfaringer selv, ufattelig hvor mange som dør i Norge pga et til tider udugelig helsevesen. Vi er heldige som har et så bra system som vi har, men pengene burde bli prioritert annerledes. Ps: For en nydelig katt du har!
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2012 Det er bra . Ja synes det har vert forferdelig mye for tiden både med legevakten og Ahus,men heldigvis er legevakta her i byen flinke og seriøse i alle fall hit til . Ja pengene burde nok det. Tusen takk for det Lucas er en fin pus,men en ramp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå