Gå til innhold

Navnet Lykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et navn som passer til en voksen dame, eller er det bare søtt på en baby/lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om en dame som heter det, syns det funker bra.

Skrevet

Vanlig navn i Danmark og der blir jo også små babyer voksne damer etterhvert.

Skrevet

Synes det er fint både på liten og stor jeg;)

Skrevet

Synes det er et nydelig navn. Hadde veldig lyst å kalle datteren min det, men mannen likte det ikke...

Skrevet

Vet om en mann/ fyllik som heter det så ikke noe for meg, men hadde jeg ikke hatt den sammenlikningen så hadde det vært fint :)

Skrevet

Søskenbarnet mitt heter det. For meg er det helt normalt. :) Men så er hun et av de eldre søskenbarna, som vi små så opp til og syntes var superkule :P Mulig det påvirker meg.. ;)

Skrevet

Ikkje eit navn eg er spesielt begeistra for, men det er ikkje noko feil med det og det fungerer like godt for barn og voksne.

Skrevet

Hva om jenta blir depressiv og slem? Da passer ikke akkurat navnet. Det blir som med navnet Vetle, som betyr "lille". Passer ikke på en diger kar med skjegg syns jeg. Men det er mine meninger.

Skrevet
Hva om jenta blir depressiv og slem? Da passer ikke akkurat navnet. Det blir som med navnet Vetle, som betyr "lille". Passer ikke på en diger kar med skjegg syns jeg. Men det er mine meninger.

Bestemor het Liv. Hun er død nå så det er ikke mer liv igjen. At de ikke tenkte på at hun kunne komme til å dø da de kalte henne Liv.

En kompis av meg heter Stein. Han er myk som en rosa tøykanin. Huff og huff.... Og så har du Pia som ser ut som en svært så mandig trailersjåfør, Bjørn som en tynn som en spurv, Jesus som er agnostiker og Sol som nettopp har fylt 15 og er svartkledd Emo-kid.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...