Gå til innhold

Hva synes dere om Lykkeligbarndom.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om. Ikke gidder jeg å gå inn heller, når det ikke skriver noe om det.

Om du vil publlisere sida de litt finnes det andre måter å gjøre det på ;)

Skrevet

Vil ikke gå inn der og se. Høres ut som det kan være propaganda mot barnevernet eller tilsvarende? Stemmer det? I så fall går jeg ikke inn på sånne sider. Har ramlet over noen tidligere (ikke denne altså) og i de tilfellene er det personer som burde vært beskyttet mot seg selv som legger ut om det ene og andre.. Tragisk for å si det pent.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Liker den. Ikke alltid enig, men jeg liker siden, hun som skriver den og det er interessante tema som tas opp

Skrevet (endret)

Venninne i ungdommen. Synes hun er flink, selv om det ikke er alt jeg er enig i. Men jeg er ikke enig med alle mine andre venninner heller. ;)

www.lykkeligbarndom.no

Endret av Nordhagenjentene :)
Skrevet

HI her. Jeg er IKKE skribenten bak altså.. spørsmålet var myntet på de som hadde hørt om siden, ellers er det jo litt vanskelig å mene noe? ;)

Jeg synes mye av det hun skriver er interessant, men føler at det er litt endimensjonalt og synsete. Ville bare høre om noen var enig.

Og nei, det er ikke en propaganda mot barnevernet-greie i det hele tatt!

Skrevet

En blogg av Nina Stanghov Ulstein, barnevernspedagog og mor.

Her finner du informasjon til småbarnsforeldre som er bygget på kunnskap, forskning og erfaring. Bloggen skal hjelpe deg til å stole mer på eget foreldreinstinkt og å lytte til barnets signaler. Det finnes nok av såkalte eksperter der ute, som formidler brutale «skrikekurer» og andre «metoder» for hvordan vi skal «håndtere» barna våre. Jeg stiller meg på barnas side.

Skrevet

Flott blogg! Jeg er så enig, så enig i alt hun skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...