Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg fødte for ett år siden. Etter seks uker begynte jeg på cerazette. Disse har jeg gått på en del mnd. Hadde en pause i vår på et par mnd, men begynte igjen og sluttet for siste gang for ca halvannen mnd siden. Så begynte jeg på Diane for ca en uke siden. Jeg har ikke fått mensen tilbake etter fødsel, sikkert mest sannsynlig fordi jeg har gått såpass mye på cerazette og ammet. Rett før jeg begynte på Diane føltes det som om det skjedde noe hormonelt i kroppen. Enten eggløsning eller mensen eller noe. Jeg spurte legen hva som skjedde om jeg begynte på Diane og så skulle plutselig få mensen. Hun mente det ikke spilte noen rolle. I alle fall: I hele denne uken har jeg vært i et fantastisk premenstruelt humør. Og nå virker det faktisk som om jeg får mensen, men den kommer liksom ikke helt i gang. Lurer på om Diane hindrer den på en måte?? Tror dere prevansjoneffekten er skikkelig selv om jeg blør? Jeg skal jo liksom ha blødning om ca ti dager, når brettet er tomt.. Dette er rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå