Popelko Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Synes mange av de kakene er så fibe, så har lyst til å prøve. Har dere noen tips? Hva slags kake bake dere f.eks?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Synes mange av de kakene er så fibe, så har lyst til å prøve. Har dere noen tips? Hva slags kake bake dere f.eks? Fondant kan man bruke til de fleste kaker. Jeg har brukt de til sjokoladekake, gulrotkake, krydderkake, muffins, ostekake, kremkaker m.m. Bruker stort sett smørkrem under, for å ha en slags lim til fondanten. Men på ostekaker, trenger man ikke det. Til kremkaker, smører man gjerne ett tynt lag med krem før man trekker over med fondant eller marsipan
Popelko Skrevet 16. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2012 Takk for nyttige tips:) hvordan klarer man å få det jevnt da? Ser for meg at den lett sprekker og blir ujevn..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Mmf er veldig tøyelig og fleksibelt, det revner ikke lett men er enkelt å få pent (mye vanskeligere med marsipan synes jeg) Mange oppskrifter å finne på nett, de fleste er helt like, denne f.eks http://anetteskaker....-for-trinn.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå