Gå til innhold

Forlovet med en, betatt av en annen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet snart ikke mine arme råd. Har skrevet tidligere her inne, om at jeg sliter med å holde på kjærligheten for den mannen jeg har. Og med å kjempe mot de følelsene jeg har fått for en annen.

Jeg og min samboer har det kjempefint, men vi har vært gjennom noen tunge år, han kan ikke få barn på egen hånd og masse mer.

Ut av det blå, og da jeg minst ventet det kom en herlig mann frem. Er helt fortvilt over situasjonen min akkurat nå. (kan ikke akkurat snakke med noen om min situasjon heller, så da må jeg klage litt her)

BLæ!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje best du slår opp da, før du er utro

Skrevet

Tenk om det var motsatt..Tenk om han ikke kunne la seg styre over den andre jenta han var betatt av..også gikk det altfor langt..Så får du vite det etterpå..Hvordan ville du reagert?

Det hadde vært bedre om han sa det til deg før deg skjedde noe sant?

Bare tenk på hvordan du ville reagert selv..

Skrevet

Situasjonen var motsatt for to år siden, så kan sette meg ganske godt inn i det. Bare at han gikk hele veien, mens jeg prøver å finne en måte å riste av meg disse følelsene på. Håper de bare er forbigående, men jeg fantaserer om denne mannen hele tiden og ser for meg hvordan et liv sammen med han ville vært..

Prøver å si til meg selv at gresset ikke er grønnere på andre siden, men grønnest der fu vanner det selv. Uansett så er fristelsen stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...