Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg leste innlegget om hun som manglet sexlyst og ønsket tips for å få økt lyst. Flere tipset om å lese erotiske noveller. Da lurer jeg på om dere har noen gode tips til god "husmorerotikk"? Enkeltbøker, serier eller magasiner.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Fifty shades er erotisk og spennende. Les den på engelsk, tipper den er "rar" på norsk...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Noen som har lest Fifty shades på norsk?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Jeg har lest fifty shades, på norsk, og gleder meg VELDIG til den neste kommer i butikken! Mannen var også veldig fornøyd med meg mens jeg leste den! Kan også anbefale Historien om O
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Jeg har begynt å lese Fifty shades og liker den veldig :-) Noen som vet når den andre boka kommer på norsk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå