Gå til innhold

Hva slags stelleveske/bag har dere?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg har lyst å en litt tøff sak med god plass. Noen som har noen linker eller navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den som følger med emmaljunga vognen og er veldig fornøyd med den. + at den matcher jo vognen :)

Skrevet

Bruker faktisk en ordentlig bag på 31 liter. (dakine eq bag small). Finnes i utallige mønster. Slenger den bare under vogna eller over skuldra når vi skal av sted. Deilig å ha plass til alt uten å måtte trykke det nedi.

Skrevet

Bruker en Nike sideveske (samme stil som Gola-veskene, sånn man henger på tvers over skuldrene) Fant aldri noen annen veske jeg og kjøpte flere jeg ikke klarte å bruke likevel. Nike veska mi er super:)

Skrevet
Denne siklet jeg på, men gikk for den som følger med emmaljunga. Angret gjennom hele bleieperioden, men fikk meg aldri til å kjøpe denne, da den er ganske dyr synes jeg ;-) http://www.babyshop....ouch-olive-gray
Den var rålekker! Men sååååå dyr da :( Huff, den må jeg tenke litt på altså...

Fordelen er jo at du fint kan bruke den i mange år, med eller uten stelleprodukter ;-)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Hadde opprinnelig bestilt en Ryco Espresso pga at den ble best i test i en klikk-artikkel.. men etter å ha sett veska live takket jeg nei (syns den var forferdelig stygg). Så nå har jeg bestilt en http://www.mimmis.no/produkt/2069-babymoov-stelleveske-medium.aspx som både er fin og ser veldig praktisk ut :) Elsker at den har knotter under, så du kan sette den på vasken på kjøpesenteret uten at den blir klissvåt, og stor stellematte! Er spent på å se kvaliteten når den kommer fram..

Skrevet (endret)

Åhh, jeg har litt dilla, så har hatt maaange vesker. Viktig for meg at den er praktisk, pen å se på og at den matcher vogna.. Akkurat nå har jeg emmaljunga exlusive i beige skinn som matcher vogna.

Bystroom, petunia picle bottom, fleurville, gaia&ko og oioi har myyye fint :)

Lilleprinsen.no har godt utvalg!

Endret av EnBlå&ToRosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...