Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Har fått barnehagebarn så i kveld må jeg merke klær. Sokker, sko og ytterklær er jo en selvfølge å merke. Men må man virkelig merke alle hverdagsklær til barnet?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Ja, du kan ikke forvente at de ansatte kan lære seg forskjellen på alle plaggene til alle barna på avdelingen og at de skal bruke tid og ressurser på å sortere dem hvis det ikke står navn. Da må du regne med at klærne forsvinner.
Magia Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Vi prøver å merke alt ja. Sokker og truser merker vi ikke, da jeg for det første regner med at det ikke havner så fort på avveie, pluss at det ikke er krise om det blir borte. Det er liksom litt forbruksvare. Finner det litt vanskelig med noen av de hjemmestrikka ullplaggene da, som ikke har noen lapp man kan feste navnet på.
magpie Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 ja! jobber selv i bhg og det er så utrolig irriterende med alle de navnløse klærne som flyter i garderoben. Det er selvfølgeli litt enklere med de minste barna som ikje kler av seg selv, da blir jo ikje klærne så lett borte. Men ja, jeg merker ALT. Det er umulig for de ansatte å huske hvem som hadde hva på seg.
Gjest mphs Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Jeg lurer vel heller på når man begynner å trappe ned på det. Merker alt til 2.klassingen også, men lurer på om det snart holder å merke kun ytterplagg og de klærne man absolutt ikke har lyst å miste. Når trapper dere ned?
3 nøtter til Askepott Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Merker alt untatt sokkene. Det ercaltfor mye arbeid og de forsvinner uansett.
Blåbærmuffins Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Merker alt unntatt bomullssokkene han bruker på sommeren. Ullsokkene er merket. Hjelper lite da jeg daglig kler av han andres klær og må spore opp hans når jeg henter han, men det er en annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå