Gå til innhold

Nettopp lagt inn regninger for over 8.000 kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pengene bare fyker ut. Uff, er alene og ingen å dele utgiftene med. Puh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er dine samlede utgifter er det dessverre ikke veldig synd på deg...

Skrevet

Har mer, men det var det som kom nå. Lån og diverse.

HI

Skrevet

Jeg er også alene og har utgifter på 14000 pr mnd og inntekt på 19000! *hurra* Må innrømme at det hadde vært fristende å ikke betale noe som helst noen måneder, men da hadde det blitt 28000 å betale måneden etter...

Alle har heldigvis regninger så alle kan irritere seg over det samme ;)

Skrevet

Hvis det er dine samlede utgifter er det dessverre ikke veldig synd på deg...

Kommer ann på inntekten hennes, for noen kan dette være lite og for andre er det mye...

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)

Her inne ser de fleste ikke lenger enn det nesa rekker! For noen så er faktisk 8 tusen mye penger, si at om man bare får utbetalt 12 000 da..

Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hvis du bare har 12000 pr mnd er det kanskje på tide å finne seg ny jobb, evt finne seg en jobb i det hele tatt. Med 12000 kr inkl barnebidrag og barnetrygd har du ikke rare lønna..

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Hvis du bare har 12000 pr mnd er det kanskje på tide å finne seg ny jobb, evt finne seg en jobb i det hele tatt. Med 12000 kr inkl barnebidrag og barnetrygd har du ikke rare lønna..

Sånn som her jeg bor er det ekstremt vanskelig å finne seg jobb, ene venninnen min måtte ta det som var og hun har bare utbetalt 14 000. Tror ikke det er noen som takker nei til en bedre betalt jobb om de har sjansen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...