Gå til innhold

Beklager på forhånd, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag gir jeg pms-svar. Det er faktisk deres egen skyld, når dere må være så irriterende hele tiden. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et heller labert forsøk, anonym. Ikke det minste irriterende. Bedre lykke neste gang. ;)

Skrevet

Så bra da! Det er av fulle folk, barn og premenstruelle damer man får høre sannheten...hehe;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Skal jeg legge ut fine, anonyme poster, med "Er løsmage tegn på fødsel?", "3 dager til mensen, såre bryst, opphovnet mage og kvalm, kan jeg være gravid?" ol? Så du får utløp ;)

Skrevet

Haha dere altså... :D

Det er mest sånn type urettferdig behandling av andre, slem trolling og sånn jeg klikker over. Egentlig ting jeg vanligvis reagerer på, men der jeg ellers beholder roen og verdigheten kan jeg nå ty til merkelige utbrudd. Som i miljøverntråden. :P

Og ja, jeg ER søt når jeg er sur, og det er faktisk så irriterende at det er til å bli rasende av. Ingen tar sinnafjeset mitt seriøst. Selv ikke han på 20måneder. ;)

Skrevet
Og ja, jeg ER søt når jeg er sur, og det er faktisk så irriterende at det er til å bli rasende av.

Når du er rasende så er du vel enda søtere da? ;)

Skrevet

Nei som rasende er jeg bare morsom. Så det er godt at jeg så og si aldri er det.

Jeg har det mye bedre nå altså. Det lå en halv melkesjokolade i skapet. :D

Skrevet
Nei som rasende er jeg bare morsom. Så det er godt at jeg så og si aldri er det. Jeg har det mye bedre nå altså. Det lå en halv melkesjokolade i skapet. :D

Heldiggris! Digger signaturen din forresten. :P

Skrevet

Takk skal du ha. Jeg må innrømme at når det står mellom fornuft og sjokolade, skjer det at sjokoladen seirer. ;)

Skrevet

Fanken ta altså, alt jeg fikk ut av innleggene over her er at DU har en halv melkesjokolade i skapet, og hva har jeg? Null! Niks! Nada!

Så kommer mannen med kongekommentaren: "Vi har epler."

Hvorfor han nå sitter i fosterstilling i et hjørne på kjøkkenet med hendene foran seg som skjold, aner jeg virkelig ikke.

Skrevet

Mannen burde da ha forstått at han heller skulle løpt/kjørt i retning nærmeste butikk/ kjosk/ bensinstasjon. Dette var dårlige greier. Hiv han ut. For å kjøpe sjokolade altså. ;)

Skrevet
Mannen burde da ha forstått at han heller skulle løpt/kjørt i retning nærmeste butikk/ kjosk/ bensinstasjon. Dette var dårlige greier. Hiv han ut. For å kjøpe sjokolade altså. ;)

Der sa du det jeg også mente (men som han tydeligvis ikke skjønte, hva er det med mannfolk som ikke klarer å lese tanker?!)!

Vel, sitter her nå med en Stratos Dobbel, så han tok "hintet", eller hva jeg nå skal kalle det.

:)

Skrevet

Urettferdig! Alle andre har sjokolade, hvorfor har ikke jeg?!

Skrevet

Hahaha " Men vi har jo epler". Den har jeg også fått høre..

" Jeg trenger en sjokolade.."

" Men vi har jo epler?"

Blir som å si

" Jeg trenger en bil"

" Men vi har jo en sparkesykkel?"

Skrevet

Har du ikke mann du anonym? Kanskje du kan ringe en venn som kan kjøpe for deg? Du har kanskje ikke penger? Tips fra gjerrigtråden: inviter på sjokolade. Etter personen sier ja, ber du han/henne plukke opp sjokolade på veien. Spis sjokoladen, takk for sjokoladen og en hyggelig kveld, og si at neste gang spanderer du. :P

Skrevet
Har du ikke mann du anonym? Kanskje du kan ringe en venn som kan kjøpe for deg? Du har kanskje ikke penger? Tips fra gjerrigtråden: inviter på sjokolade. Etter personen sier ja, ber du han/henne plukke opp sjokolade på veien. Spis sjokoladen, takk for sjokoladen og en hyggelig kveld, og si at neste gang spanderer du. :P

Jeg har ingen venn, men jeg har både mann og penger. Det hjelper ikke så mye når det ikke er noe å få kjøpt hverken for penger eller for menn. Bor i gokk, alt er stengt.

Skrevet

Du har ikke noen eldre i nærheten som kanskje er litt demente? Tidlig julebokk? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...