Chelseafan Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Svigermor har kjøpt brukt stellebord ,uten og spørre meg først,jeg er enig i at mye kan kjøpe brukt,men akkurat Stellebord,Seng og Vogn vil jeg ha nytt,jeg må jo bare ta det i mot nå,men kommer til og kjøpe et helt nytt og bruke,er jeg kun vanskelig nå eller har jeg rett?
Preggers Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Vi fikk brukt stellebord,tok gladelig imot og spritet det godt før bruk;)
Sarabi* Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Vi har arva både seng og stellebord og er veldig fornøyd. Men vogn har jeg kjøpt ny.
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2012 Oki får ha det til gode da så får jeg sprite det godt når jeg skal bruke det
Stella&My+2 Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Synes IKKE du er vanskelig!! Jeg hadde aldri kjøpt et brukt stellebord til mitt barn. Synes det er småfrekt av svigermoren din å kjøpe det uten å høre med deg først, selv om hun jo mener det godt. En kan få tak i rimelige stellebord som er nye, så en sparer ikke så veldig mye på å kjøpe det brukt heller.
Nangiliama Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Vask over det med klorin, så er det gulle godt når du skal bruke det Mange stellebord kan man jo også kjøpe ny stellepute til også om man vil.. Men vi fikk et brukt stellebord (fra de vi kjøpte vogn brukt hos :-O) Og det funket finfint, bare vasket det godt og spritet det!
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2012 Synes IKKE du er vanskelig!! Jeg hadde aldri kjøpt et brukt stellebord til mitt barn. Synes det er småfrekt av svigermoren din å kjøpe det uten å høre med deg først, selv om hun jo mener det godt. En kan få tak i rimelige stellebord som er nye, så en sparer ikke så veldig mye på å kjøpe det brukt heller. Takk for Støtten . Var litt dumt ja,ho gjorde det uten og spørre meg,men får bare ta det imot,men kommer til og kjøpe en ny uansett
Jaffs Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Du kan jo kjøpe nytt og så kan du gi det svigers kjøpte tilbake til henne med påskudd om at det er jo så greit og ha et hos dem også siden dere sikkert kommer til og være der en del med deres kjære barnebarn og dermed så er det jo praktisk at de også har et
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå