Gå til innhold

Dere som er på slankeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alternativer til godterier i helgene? Er typen som har spist en pose nidarfavoritter hver helg før, det utgår nå en stund. Har lyst på litt kos likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser snack a jack (riskaker med lite kalorier), sukkerfri gele, frukt, sukkererter og caramell noka bar (veldig søt og god).

Det fungerer veldig fint for meg å spise dette istedet for godteri :)

Skrevet

Finnes vel ikke slankevennlig sjokolade, men er mange som sier det er bedre å spise den veldig mørke 70% kakao sjokoladen, freia premium eller noe. Men selvom du slanker deg kan du jo unne deg noen få biter på lørdAgskvelden da ;)

Skrevet
Jeg spiser snack a jack (riskaker med lite kalorier), sukkerfri gele, frukt, sukkererter og caramell noka bar (veldig søt og god). Det fungerer veldig fint for meg å spise dette istedet for godteri :)

Lite kalorier, men masse karbohydrater i dem..

Skrevet

Jeg prøver å kvitte meg med noen kg. Jeg spiser veldig sunt i ukedagene og trener, og på fredag/lørdag så spiser jeg godteri. Hva som helst. Det jeg har lyst på. Går ned i vekt. Dette er en livsstil jeg kan leve med.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Grønnsaker med dipp, bolle med frukt, nøtter...

Skrevet

saftis! det er godt det.. hehe.. ellers er jo mørk sjokolade, popcorn og kokosboller ikke de verste alternativene da ;) ellers er grønnsaker og holiday dip med lettrømme passe sunt og godt det og :)

Skrevet (endret)

Skyr, og i dag lider jeg! :(

Endret av humlesurr
Skrevet

Jeg tygger svart Dent, det dekker snopebehovet mitt.

Skrevet

Den er jo full av kalorier...

Skrevet

Kokosboller? Trodde det var skikkelig usunt? Er du heeeelt sikker?

Skrevet

Jordbær/bringer dypet i mørk minimum 70% sjokolade:)

Type 1 melkesjokolade per dag jente her!

Skrevet

Jeg har gått ned over 18 kg, og spiser svart dent daglig. En halv pose ca. Det utgjør ikke så mye, det er vel 4 kcal i én dent.

Til HI.

For å gå ned kan du ikke skeie ut noe særlig mer i helgene, hvert fall ikke i starten. Jeg spiser ikke noe ekstra i helgene, med mindre det er bursdag, dåp, julebord etc. Da koser jeg meg. Jeg har slanket meg siden Nov. i fjor, og det er en vanesak for meg å ikke skeie ut lenger. Det blir en livsstil. Det hender jeg spiser litt nøtter hvis jeg vil ha noe, men ikke mye. Jeg trener ikke, så jeg må være ekstra påpasselig med kalorierinntaket. Jeg har tatt enkle grep som å bytte ut brød med knekkebrød, spise sunnere pålegg og spise middag av asjett og ikke tallerken.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg tar en skål med bringebær eller blåbær, og moser sammen med sukrin eller stevia - eller en sånn atkins-bar.

Skrevet

Yoghurt naturell med ferske bringebær som jeg moser sammen. Litt natreen må jeg ha oppi. Nydelig!

Skrevet
Jeg spiser snack a jack (riskaker med lite kalorier), sukkerfri gele, frukt, sukkererter og caramell noka bar (veldig søt og god). Det fungerer veldig fint for meg å spise dette istedet for godteri :)
Lite kalorier, men masse karbohydrater i dem..

Ja jeg skrev lite kalorier! For meg som teller kalorier og IKKE karbohydrater er de perfekte. Ser ikke at trådstarter sier hun går på lavkarbo!!??

Skrevet (endret)

Kokosboller? Trodde det var skikkelig usunt? Er du heeeelt sikker?

Sjekk om Den Lille Kokosbollefabrikken har et utsalgssted i nærheten av deg, de kokosbollene er sykt gode, større enn "vanlige" kokosboller og inneholder bare 46 kalorier pr stk.

Endret av Zebrah
Skrevet

Mager vaniljekesam med friske bringebær og musli oppi. Både kveldsmat og godteri i ett.

Skrevet

For meg var det som fungerte best å forskyve middagen til kveldstid. Jeg hadde ikke problemer med å vente med å spise så lenge jeg viste det kom. Hvis vi begynte middagen ca 20.30 om kvelden i helgene ble det ikke tid til å snope etterpå.

Ellers var jeg veldig glad i semuliegrøt med bringebær. Det ble overaskende få kcal av en porsjon.

Skrevet

Jeg har gått ned nesten 6 kg på 2 mnd, har 9 igjen før målet er nådd. Jeg spiser hver 3. time, spiser normal mat bortsett fra brød, ris, pasta og poteter, men i helgen spiser jeg loff/rundstykker og det som er på menyen for resten av familien. Spiser mer salat til enn før f.eks, og spiser også godteri men ikke i de mengder jeg kunne finne på å gjøre før. Kokosboller koser jeg meg med, med god samvittighet, tar gjerne 1 midt i uka om jeg skulle få sug etter noe søtt.

Skrevet

Det spørs akkurat hvilken metode du bruker. Er det Grete Roede og kaloritelling kan jeg bidra:-)

Skrevet

Det er 182 kalorier i 100g. De 5-6 pastillene jeg spiser pr. kveld gjør nok ikke stort hverken til eller fra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...