Gå til innhold

Drikker/drakk dere alkohol mellom eggløsning og mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drakk i går. Hadde eggløsming forje helg og venter mens neste helg. Jeg pleier jo vanligvis ikke å gjøre det, dette var første gang .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nå vært prøvere i 14 mnd. så om jeg får lyst på et glass vin så drikker jeg det.

Skrevet

ja jeg gjorde det, drakk vin samme kveld som unnfangelsen og noen dager etter. hadde ingen anelse om at jeg var gravid(hadde ikke planlagt å bli det) og gudselov gikk det jo bra med den lille som var hjertelig velkommen :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Som prøver gjorde jeg ikke det nei, jeg drakk alkohol mellom mens og eggløsning.

Mens med "obs, jeg er gravid" ungen vår, så drakk jeg alkohol mellom el og mens (kondom som sprakk og angrepille var da brukt) ogjeg drakk igjen når jeg da var 5 uker på vei.. Fant ut at jeg var gravid når jeg var 7 uker på vei.. Hadde en helt merkerlig syklus etter fødsel (ble gravid når storebror var 4 mnd) så tenkte ikke på muligheten for graviditet med det første..

Skrevet

Nei, for meg er det en selvfølge å ikke gjøre det.

Skrevet

Ikkje då vi var prøvarar. No har eg ikkje mensen, men drikkinga begrensar seg av amming. Det er ikkje vanskeleg å la ver å drikke, men når vi et ein god middag i godt lag kjenner eg på at eg gjerne skulle tatt eit glas rødvin saman med resten.

Skrevet

Jeg gjorde det da guttungen ble unnfanget, men det var fordi jeg trodde jeg ikke ville bli gravid på egenhånd. Vi hadde prøvd i 4 år, og skulle igang med prøverør mnd etter, så jeg skulle kose meg med litt vin for siste gang før det...

Skrevet

Jeg hadde min første tur (overnatting) uten barn og drakk vin med en venninne... vi var i og for seg prøvere siden vi hadde sluttet med prevensjon, men jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid... men det var jeg jo. Lille snupp har ikke vist noen tegn til at de vinglassene har skadet henne :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har blitt uplanlagt gravid alle gangene, så jeg skal ikke uttale meg om hvordan jeg ville gjort det i deres situasjon..

Men jeg tenker bare over alle barna som blir lagd i fylla, så såååå farlig er det vel ikke?? Eller?? :P

Sikkert dagens blondie-kommentar, beklager det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...