Gå til innhold

Kribbling i kroppen nattestid


Sjeva

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg opplever ofte kribbling/urolighet i kroppen om kvelden/natten. Dette fører til at jeg ikke får sove.

Har ikke dette problemet til vanlig. Men nå som jeg har bolle i ovnen så begynner det.

Har noen av dere det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

weeeee :-D

Endelig !!! trodde jeg var helt alene i denne verden med å ha så mye kribbling å dritt i kroppen på kvelden og natten... og trodde virkelig det var BARE jeg som er blitt helt tullerusk :P

men den gang ei... :-P

Så svaret er JA! jeg har det samme... det er rett og slett helt forferdelig! værst er det hvis jeg har sovnet, også våkner jeg rett etterpå fordi jeg må på do, så kommer jeg tilbake i senga og der.... der kommer kribblingen!! -.-'' da er det bare å takke for den nattesøvnen å ligge våken noen timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Nei, jeg kan ikke si at jeg har opplevd det. Er som regel trøtt som en nøtt om kveldene (og hele tiden ellers) :P Lurer på hvordan det blir når knøttet begynner å sparke...

 

Det høres ikke noe behagelig ut, da, og det er ikke noe godt å ikke få sove. Håper det går over snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke vært noe plaget med det tidligere, men når jeg var ca 36 uker på vei hadde jeg det hver kveld (og har det enda) som om at det ikke er nok plager i uke 38 av svangerskapet!!! -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, høres forferdelig ut! Hadde det litt sånn mot slutten av forrige svangerskap, men husker best den uendelige halsbrannen.. Håper det gir seg snart! Er som deg LilyMy trøtt konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frkstrand!

 

Det var god å lese det akkurat hvordan du har det fordi det er slik jeg har det selv. Endelig sovnet så skal man på do og så er det påanigjen.

Vel du har heldigvis ikke lenge igjen for din del.

Her er det tidlig i 1 trimester enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...