maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Har gått i pastasalat og rundstykker med pålegg før,og det er jo godt det altså, men har så lyst å servere noe "uforutsett"!
TPK Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Ene gangen laget vi fruktsalat sammen (alle tok med noe), og en gang bakte jeg biscotti. Ellers har vi ikke pleid å ha noe, bare kaffe.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Sist treff varmet jeg grove brødskiver i ovnen så de ble litt brune. Lagde så sandwicher med kyllingfilet, pesto, aioli, rødløk og crispisalat. Ble rene hallelujastemningen på treffet veldig enkelt også.
santhe Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Du kan lage for eksempel lage laksewrap. Eller halve egg (eller avokado, da delt i 4 deler) med majones reker, paprika, rødløk, dill (bare fantasien som setter grenser der) osv. Du kan lage hjemmelaget potetsalat/rekesalat. Kanskje greske kjøttboller med aioli til
Fomle84 Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Rømme og majones blandet sammmen med bogskinke, purreløk, salt og pepper i. Deler halvstekte baguetter nesten helt ned med kniv. Legger i fyllet, ost på toppen og inn i ovnen i 10 min. Kjempe godt, men kanskje ikke så sunt...
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2012 Mmm..nam! Masse gode forslag her:) takk!
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Glemte og si at Bog Skinke i hvitløksbaguett og smeltet oss er helt nydelig
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Det mest vellykkede jeg har servert var falafel (kjøpte ferdiglaget på helsekosten), cous cous, salat og rømmedressing.. Det gikk på høykant
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Eller steke noen rundstykker og dekke på til lunsj. Det trenger ikke være noe mer enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå