Gå til innhold

hva hadde dere sagt om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

svigermor fortalte i går at hu hadde passa på det eine barnebarnet sitt på 4 år gjennom tlf.

mora til barnet hadde kjørt ut eit ærend som bare varte i ti min /kvarter mens svigermor hadde tlf kontakt med fireåringen som satt hjemme aleine og såg på tv, og dette syntest svigermor bare var flott.

. svigermor bor ca fire timer unna og hadde ingen mulighet for å gjøre noe dersom det hadde skjedd noe, kjente eg blei irritert men fekk meg ikkje til å si noe .

hva hadde dere gjort med dette , håper jo ikkje dette er noe dei gjør ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde i alle fall ALDRI jeg gjort

Skrevet

Synes ikke det høres greit ut nei..

Skrevet

Nei det hadde vært helt uaktuelt her..

Skrevet

Helt uakseptabelt!!!!!!!!!!!!!!

 

Hva i all verden var så viktig at mor ikke kunne ta med seg barnet??

Skrevet

skulle kjøre dei to eldste på skolen på torsdag og minstegutten ville ikkje bli med , derfor satt han hjemme aleine og såg på tv mens mora kjørte dei eldste.

Siden svigermor nærmest skrøyta over hvor flott dette fungerte er eg redd dette er noe dei gjør iblandt, er heilt uenig i dette men vett ikkje om eg våger å gi klar bekjed til svigers om dette.

Skrevet

Jeg hadde sikkert ikke sagt noe, men jeg hadde aldri funnt på no så dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...