mamma til 4små Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 svigermor fortalte i går at hu hadde passa på det eine barnebarnet sitt på 4 år gjennom tlf. mora til barnet hadde kjørt ut eit ærend som bare varte i ti min /kvarter mens svigermor hadde tlf kontakt med fireåringen som satt hjemme aleine og såg på tv, og dette syntest svigermor bare var flott. . svigermor bor ca fire timer unna og hadde ingen mulighet for å gjøre noe dersom det hadde skjedd noe, kjente eg blei irritert men fekk meg ikkje til å si noe . hva hadde dere gjort med dette , håper jo ikkje dette er noe dei gjør ofte.
Chelseafan Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Hadde i alle fall ALDRI jeg gjort
Blåbærmuffins Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Synes ikke det høres greit ut nei..
* SMÅ EINSTEINS Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Nei det hadde vært helt uaktuelt her..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Helt uakseptabelt!!!!!!!!!!!!!! Hva i all verden var så viktig at mor ikke kunne ta med seg barnet??
mamma til 4små Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2012 skulle kjøre dei to eldste på skolen på torsdag og minstegutten ville ikkje bli med , derfor satt han hjemme aleine og såg på tv mens mora kjørte dei eldste. Siden svigermor nærmest skrøyta over hvor flott dette fungerte er eg redd dette er noe dei gjør iblandt, er heilt uenig i dette men vett ikkje om eg våger å gi klar bekjed til svigers om dette.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Jeg hadde sikkert ikke sagt noe, men jeg hadde aldri funnt på no så dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå