Gå til innhold

Facebook


MammaMø med to små

Anbefalte innlegg

Bare å sende meg mld med navn så legger jeg dere til:) husk at jeg må legge dere til som venn for å få dere inn, jeg heller er ingen gal dame med et ønske om mange ukjente venner:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor ikke legge link til gruppa her?? så søker vi om medlemskap? er jo mye lettere.. Kan ha lukket gruppe uten at det kommer opp på profilen din at du er blitt medlem. å om gruppa heter april2013 bim ett eller annet er joodsen minimal for at venner å bekjente av noen av oss søker opp gruppa å ser hvem som er medlemmer i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hemmelig gruppe, men kan se om det går å legge inn link.. For meg så kommer det opp om jeg lager en lukket gruppe, da min familie ikke vet noe enda så tar ikke jeg på meg den, men om noen andre vil så er det bare å gjøre det :) Her er linken iallefall.. https://www.facebook.com/groups/145034165640194/

 

Linken funker den. Bedre at man kan bruke den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare beskjed om at siden ikke er tilgjengelig. Enten ødelagt eller at jeg ikke har tilgang.. Har bedt Møffins legge meg til som venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge dere inn om dere sender meg en mld... Gruppa forblir hemmelig,for det skal ikke ut at jeg har baby i magen igjen:) ja det er sikkert enklere å legge seg inn selv,men det blir ikke sånn...Er bare å slette seg fra vennelista mi etter jeg har lagt dere inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Annonse

Kan sende meg venneforespørsel og mld, så kan jeg legge dere til. Gruppa er lukket, ingen utenom de som er med ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da jeg jeg søkt om vennskap ;-) Men er du gruppa da... skjønner ikke dette jeg..? Eller må man begynne med deg som venn, og så få se gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...