Gå til innhold

9 Dager over forventet mens. Alle tester negative. (!?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min skulle hatt mens for 9 dager siden i dag. Alltid fått den til samme tid, uansett hva.

Nå har hun gått 9 dager over dagen for forventet mens.

Men alle g-tester er negative.

Noen som kan synse litt?

Kan det ha seg at hun er gravid? Eller er det helt umulig ?

Hun blir gal snart, nettopp fordi hun ønsker og bli gravid. Hun føler visse tegn på graviditet, men er usikker på om det bare er hodet som "tuller" litt med henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo mange ganger det kan gå over 9 dager,gikk en gang over 15 dager for meg :). når jeg var gravid var den nesten 3 uker forsiket for jeg reagerte

Skrevet

Ja men nå har hun alltid fått mensen på den dagen hun har forventet den, alltid. Så det er jo nettopp derfor hun begynner og lure! :)

Dagen hun forventet mensen, hadde hun menslignende smerter, og noen dager senere.

Er det noen som har opplevd lignende, og faktisk vært gravide?

HI

Skrevet

Da får ho ta en test da :) så finner dere ut det :)

Skrevet (endret)

Er det noe jeg har lært så er det at ingen kan belage seg på å ha stabile sykluser hver gang. Har gått fra punktlig og på timen 28 dagers i mange år tii alt fra 24-45 dager ''over natta'' Mange får klussete sykluser når man gjør uvante ting i livet og opplever spenning oL, f.eks flytter til nytt sted, skal på jobbintervju, begynner å prøve på barn, gleder seg til en ferie osv. Det er lite som skal til for å forstyrre eggløsningen.

9 dager over IKM og fortsatt neg test virker ikke særlig lovende, men noen få tar det lang tid hos før de får pos test da. Dere får krysse fingrene :)

Endret av LilleFie
Skrevet

Min er også alltid presis. Plutselig hoppet jeg over en mens. Det kan skje.

Skrevet

Ja, en gang må vel være den første og få forsinket mens.

Får bare krysse fingrene uansett. :)

HI

Skrevet

Jeg hadde fire negative tester og hadde gått tre uker over, før testen plutselig var positiv.. Så det går an!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...