Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Troll eller ikke, men jeg stusset litt over det som stod i ene innlegget om at datteren på 5 år ikke dusje fordi pappaen ikke hadde hårføner. Er det virkelig vanlig å føne håret til småjenter? Jeg har hårføner, men føner nesten aldri mitt eget hår (har ganske langt hår) og har aldri fønet håret til datteren min på 3 år. Hun har veldig tykt og langt hår for alderen, rekker ned på korsryggen det lengste, og kan gjerne bruke litt tid på å tørke. Men å føne det har faktisk aldri falt meg inn en gang, det sliter jo veldig på håret...?
☆☆☆ Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Bebien har ikkje hår omtrent, så føning utgår. Eg brukar ikkje fønar sjølv heller anna enn i unntakstilfelle.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Jenta på 6 har fått fønet håret noen få ganger om vinteren når det ikke har tørket før vi ska ut. Hun har fått slettet/krøllet det noen ganger også men da snakker vi jul/bursdag/selskap. Det var ikke bare hårføner jeg stusset over i det innlegget.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Nei, jeg føner ikke håret hennes og det er heller ikke så tykt så det tørker rimelig fort. Jeg, derimot, har veldig tykt hår med krøller så mamma fønet håret mitt da jeg var liten. Det tok, og tar fortsatt, utrolig lang tid før det tørker og det floker seg noe enormt om jeg legger meg med vått hår. Hun fønet det ikke alltid, men om jeg skulle ut eller det var leggetid så kom føneren frem.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Herregud! Det var ikke det som sto der, faren gadd ikke å følge opp hygienen, og skylte på manglende hårføner!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Herregud! Det var ikke det som sto der, faren gadd ikke å følge opp hygienen, og skylte på manglende hårføner!
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Hvis hun dusjer før hun legger seg så gjør jeg det. og på vinteren når hun skal ut. Klipper det så ofte at jeg ikke er bekymret for evnt slitasje...
seigdamererbest Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Jeg har forsökt å föne det noen ganger på vinteren med -25 grader ute, men når de er tört er vi begge så gjennomsvette etter å ha slåss at vi trenger en dusj til. Ikke verdt det altså.......
Gjest mphs Skrevet 16. september 2012 #9 Skrevet 16. september 2012 Jeg har fønet håret deres en del ganger. Spesielt på vinteren.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 16. september 2012 #10 Skrevet 16. september 2012 Nå har ikke jeg lest det innlegget så kan ikke uttale meg om den biten, men her i huset så bruker jeg hårføner på jenta mi når ejg dusjer ho. Ho er 5 1/2 forresten. Bruker silktherapi eller hva det heter i håret for så å føne det. Når mannen min dusjer ho så bruker han ikke å gjøre det. Jeg føner håret hennes fordi jeg pleier å dusje ho rett før leggetid og liker ikke at håret hennes er vått når hun legger seg.
Glajenta ♥ Skrevet 16. september 2012 #11 Skrevet 16. september 2012 Ja, vi pleier faktisk å føne håret til vesla på snart 4 innimellom. Hun dusjer/bader som oftest på kvelden, rett før leggetid, og siden det tar litt tid før håret tørker, og det er pyton å legge seg med vått hår, så føner vi det nesten tørt. Kanskje det sliter på håret, men vi gjør det nå likevel.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. september 2012 #12 Skrevet 16. september 2012 Vi har ikke hårføner... Jeg har langt hår og har alltid hatt det, og aldri brukt hårdføner. Så har ikke engang tenkt tanken på jentene mine..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2012 Herregud! Det var ikke det som sto der, faren gadd ikke å følge opp hygienen, og skylte på manglende hårføner! Uansett, det fikk meg til å tenke på hårføning
*venter en liten gutt feb* Skrevet 16. september 2012 #14 Skrevet 16. september 2012 selv om mine unger har langt får føner jeg det ikke hvis ikke vi skal ut ikke lenge etterpå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. september 2012 #15 Skrevet 16. september 2012 Jeg føner det bare om hun bader rett før hun skal i seng eller vi skal utendørs på vinteren.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #16 Skrevet 16. september 2012 Jeg føner håret til jentene mine hvis vi har dårlig tid og det er kaldt ute, slik at de ikke må gå ut med vått hår eller hvis de vasker håret rett før leggetid. Ellers føner jeg det ikke. Føner veldig sjelden mitt eget hår også.
Nordhagenjentene :) Skrevet 16. september 2012 #17 Skrevet 16. september 2012 Aldri gjort det på 4-åringen, har ikke hatt behov ennå. Mitt fønes ofte, da det tar evigheter å tørke (i tillegg til uregjerlig fall som lever sitt eget liv når det lufttørker).
Gjest sug lut Skrevet 16. september 2012 #18 Skrevet 16. september 2012 Hvis det ikke rekker å tørke før legging, ellers ikke. Føner heller ikke mitt eget om jeg ikke må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå