Gå til innhold

Vaskemiddel til babytøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må snart komme i gang med vasking av klær, tepper o.l. Hvilket vaskemiddel anbefales? Og kan en bruke tøymykner? I tilfelle hvilket? Har ikke tørketrommel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt samme som resten av familien. Nøytral eller blenda sensitive. Prøver å unngå parfyme. Pleier ikke å bruke tøymykner, men har brukt nøytral sin i noen tilfeller.

Skrevet

Jeg bruker neutral - har gjort bestandig så kommer ikke til å forandre på det :) sjelden/aldri tøymykner. Hater at klærne lukter parfyme, tåler det ikke og blir kvalm ;)

Skrevet

Hm... her bruker jeg vanlig vaskemiddel, men skiller mellom farget og hvitt tøy, og jeg bruker litt tøymykner, men merkene varierer etter hva jeg kjøper. Har aldri hatt noen reaksjoner på noen av mine, og med tre små allerede, kommer jeg ikke til å ha kapasitet til å vaske babyens tøy for seg selv. Familien min selger vaskemaskiner så jeg er innprentet med effekten av å bruke både hvitvaskepulver, fargetvaskepulver og tøymykner hvis klærne skal holde seg fine, og her i huset arves det, så da er det relevant.

Derimot pleier jeg å stryke babytøyet i begynnelsen, slik at det er helt mykt og glatt, er så deilig mot babyhuden.

Skrevet

Ikke noe parfyme i hverken vaskemiddel eller tøymykner. Neutral er supert synes jeg. Skal snart få vasket opp alt, og kommer også til å stryke mye, så det blir mykt og godt.

Skrevet

Bruker det vi bruker til vanlig. Husker ikke hva det er akkurat nå, men bytter mellom Omo, Ariel og Blenda. Bruker ikke tøymykner på det som tromles, det er ikke nødvendig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...