Gå til innhold

Er det dumt å bruke penger på duplo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til to barn på 1 år og 3 1/2 år? Burde jeg heller bare vente til de kan leke med lego?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss har duplo blitt brukt lenge og verd hver krone.

Og det er jo mange år til minsten kan bygge med lego...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hvis man skal vente til barna er gamle nok til å leke med lekene for neste alderstrinn. Så blir det veldig kjedelig småbarnsperiode i deres hus.

Kjøp duplo dere trenger kanskje ikke å kjøpe mye, men litt må de jo ha og leke med nå.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Duplo kan brukes i årevis, ikke la minsten vente på vanlig lego da, de har jo stor glede av duplo :)

Skrevet

Nei, duplo er supert det :) Vi har massevis av både lego og duplo, og selv om de eldste bygger mest med lego, så finner de ofte fram duploen også. Spesielt de tre yngste (3, 5 og 8 år) kan leke sammen med duploen. Da har de en togbane, noen "sett" og mye løse klosser som de lager egne ting med og lager en hel liten by av alt dette. Kan holde på i timesvis alle tre :)

Skrevet

Vi pakket akkurat bort duploen nå, og den yngste er seks år, så de kan leke med det lenge! De må være ganske store før de får glede av lege. Jeg ville absolutt ha kjøpt!

Skrevet

Duploen her i huset er fremdeles populært. Frøkna er 5 år og leker like mye med duplo som med lego.

Skrevet

Synes duplo er genialt, både hjemme og på jobb (barnehage). Som de andre her sier kan store barn fint leke lenge med duplo selv om de også har lego. I tillegg holder duploen seg som ny i mange mange år, så det er virkelig kvalitetsleker spør du meg :)

Skrevet

Duplo er helt genialt! Vi har masse duplo til vesla på snart 4. Og ser for meg at hun kommer til å ha glede av det en stund fremover og :)

Mye av duploen vi har er den duploen som jeg og min kjære hadde når vi var små :) Med andre ord, tidløst og holdbart :)

Skrevet

Jeg synes du er sent ute, men ikke for sent ute. Kjøp masse duplo. Det er gull verdt fra 12-14 måneder og oppover. Her bygges det tårn på tårn på tårn daglig, og han blir aldri lei. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...