Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Har de siste ukene "stivnet" veldig i hoftene, men siste uka nå ha det også begynt å "stikke" under rumpeballene, kjennes på en måte lemster ut i høna, jeg må holde beina samlet når jeg flytter meg i liggende stilling. Kan også verke en del i korsryggen om jeg blir for passiv. Noen ganger er det ubehagelig bare å løfte beina for å få på seg sokker og sko. I tillegg er jeg grisetrøtt, og mens andre sier det gir seg i andre trimester, er jeg godt halvveis i svangerskapet, og jeg blir trøttere for hver dag som går. Men, det går greit å bøye seg, og jeg kommer meg fortsatt greit opp fra "på huk" stilling. I tillegg "varierer" dagene - noen dager er verre enn andre, andre føles nesten helt fine. Problemet er at jeg jobber på småbarnsavdeling, og jeg har liten lyst å strekke det så langt at jeg ikke fungerer hjemme OM det er bekkenløsning. Hjemme har jeg både samboer og hund, og jeg ønsker jo å kunne være tilstede for de begge. Høres det kjent ut for dere som kan dette? (Burde selvfølgelig tusta meg til lege, men skal til jordmor om en måneds tid, og hadde håpet det gikk greit å drøye til det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå