tingeling<3 Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Dere som har fått vite kjønn på ul...har dere handlet jente/gutte klær eller nøytrale farger? på ordinær ul lå babyen med navlestrengen mellom bena så derfor var ikke jm sikker på kjønn men hun synes det så ut som jente. Har vært på 2 private ul i etter tid hos 2 forskjellige gynokologer og begge har sagt at det er en jente. så nå har jeg handla masse jente klær...og plutselig så sitter jeg og tenker hva om de har tatt feil. Hvor vanlig er det å ta feil av kjønn i disse dager? Noen som har erfaring? Har dere stolt på det dere har fått beskjed om på ul? og handla etter det?
cecilies mamma Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 vi var nylig på ul og fikk vite at det mest sans var en liten jente der inne, har ikke gått bananas, men kjøper inn rosa og lilla plagg
VinterSol+2 Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Har faktisk aldri snakket med noen der de har tatt feil, jeg,.,
nytthåp<3 Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Jeg fikk også beskjed om at d var en liten jente, men har ikke handlet mer enn en eneste body i rosa.. jeg har flere kjente som har handlet inn rosa hvor det er kommet gutt...
tingeling<3 Skrevet 16. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2012 Jeg fikk også beskjed om at d var en liten jente, men har ikke handlet mer enn en eneste body i rosa.. jeg har flere kjente som har handlet inn rosa hvor det er kommet gutt... Har de fått beskjed om samme kjønn ved flere ul eller bare på ordinær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå