Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 feks nå .hun sovnet kl 23 og sover enda ,sover tungt våkner ikke av at jeg stryker henne på kinnet og prater til henne . men våkner om jeg løfter henne opp da. storebror kom inn nå og skravler i vei,men hun reagerer ikke. blir litt bekymret merker jeg, syns dere jeg har grunn til det? jeg fullammer henne forresten, får litt spreng når det går så mange timer men har gått fint. hun er 8 uker gammel. vært slik fra førsten av . dagtid sover hun kanskje 5 timer til sammen .
Krisa71 Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Barn er så forskjellige når det gjelder soving i den alderen. Det kan være du er velsignet med ei sovedukke, men er du bekymret så ta en tlf til HS og spør. Da slipper du å bekymre deg, og kan heller nyte tiden :-)
Kliko Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Sånn var min også La seg ved 10 tida og sov i 12 timer. Der og da så passet det oss fint, og hun tilpasset seg sovingen jo, jo eldre hun ble. Når hun var 1 år sov hun fra 20 - 09. I dag er hun tre år og er gjerne oppe før 6 Så mitt tips: Så lenge du syns det går bra i fht. rutiner på morran, så nyt det! Om det egentlig ikke passer så bør du prøve å legge henne litt tidligere og se om det hjelper
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Aldri vekk et sovende barn Sover hun mye så er det fordi hun trenger det. Det blir da tidsnok at hun står opp før fuglene fiser Bare nyt det du!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Luksusproblemer? jeg håper det ..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Trenger ikke være bekymra. Min våkna ikke når vi løfta henne opp en gang. Innimellom fikk jeg i henne 180 ml mme på en dag fordi hun sov så tungt og ikke hadde sjangs til å våkne. Idag, 1 år etter sover hun hele natta, er aktiv på dagtid og spiser masse
TPK Skrevet 16. september 2012 #8 Skrevet 16. september 2012 Så lenge hun legger på seg fint er det vel bare bra at hun sover. Ta evt. en tur på helsestasjonen og vei henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå