Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jiiiises så dårlig de synger! Kommer hverken opp på de høye tonene eller ned på de dype tonene. Bør man ikke klare såpass når man er profesjonell sanger? På tide å bytte dem ut, kanskje?
Studine mevik Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Nå følger ikke jeg med på nrk, men det er ikke sikkert det er artistene det er noe i veien med, men musikerne og lydkvaliteten, men siden du uttaler deg så har du vel god peiling på sang Som sagt så ser jeg ikke på skal vi danse, men vet at det veldig ofte skyldes andre problemer enn sangeren selv
Studine mevik Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Nå ble det litt surr i teksten. mente egentlgi å si på begynnelsen at jeg ikke følger med på skal vi danse, men så på nrk forrige lørdag og der var lyden så dårlig at vi byttet kanal Det gikk litt fort i tekstinga
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Nå ble det litt surr i teksten. mente egentlgi å si på begynnelsen at jeg ikke følger med på skal vi danse, men så på nrk forrige lørdag og der var lyden så dårlig at vi byttet kanal Det gikk litt fort i tekstinga Dårlig lyd har ikke noe med "range" i stemmen å gjøre, da høres det falskt ut. Noen av sangene synger de akseptabelt, mens de fleste sangene kommer de hverken opp eller ned i rekkevidde. Helt utrolig at profesjonelle sangere som har holdt på i årtier ikke klarer å synge disse sangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå