Gå til innhold

Hvorfor i all verden vil jeg ha et barn til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært så innmari heldige og fått to flotte barn. Yngste er bare ett år. Likevel føler jeg i hver eneste nerve i kroppen at jeg bare MÅ ha ett barn til før jeg pensjonerer meg. Hvorfor er denne følelsen så sterk, at jeg knapt klarer å tenke på annet?

Har jeg bare hengt meg opp i det å få barn, og vil det etterhvert bli som en dårlig uvane..? :-) Jeg er redd at jeg også etter tredjemann føler "suget".., kanskje jeg rett og slett har blitt "avhengig"!?

Nei og nei... Hvorfor kan det ikke bare være nok med de vidunderene vi allerede har? To friske og sterke.

Jeg er sliten av søvnløse netter, jeg har vondt i ryggen etter for mye bæring, og jeg lengter etter å få se en film.. i sin helhet. Jeg sovner hver kveld i sofaen, og mannen min må jo snart bli lei..;-)

Det passer seg ikke å bli gravid og kvalm nå.. Likevel - jeg vil være gravid!!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akuratt som deg. Jeg har fått 3 barn, og ønsker enda et. Burde jo vært fornøyd nå.

Men jeg lurer på om det er et naturlig instinkt hos meg.

Skrevet

Dette lurer jeg også på :) har to, på 1 og 3 år. Og sliter veldig med bekkenet enda! Burde gitt meg nå! Men tror ikke jeg klarer.

Nå skal det sies at jeg hadde lyst på 4 da. Men det blir det ikke med dette bekkenet! Så det blir kanskje 3! Hadde vært mest fornuftig å stoppet nå, men tror ikke jeg klarer å si meg fornøyd altså.....

Skrevet

Har et barn på 2 år. Ønsker meg så veldig et barn til (ihvertfall), men det kan se ut som det drØyer :(

Barn er den stØrste gave, og om dere begge vil ha flere barn så skal man ikke nØle :)

Skrevet

Jeg har det akkurat slik jeg og. har fått 3 barn. 6 år, 4 år, og 10 mnd. men likevel drømmer jeg om å få et barn til. det er jo nok med tre barn, både økonomisk og av andre grunner, men jeg ønsker så å få oppleve rusen av å få en baby. vet ikke om jeg orker 4 barn, men jammen klarer jeg ikke å slutte å tenke på det.

Skrevet

Jeg også!! Lengter etter nr tre... :-) Får vel bare kjøre på;-)

Mannen sa nettopp at han rett og slett ble litt misunnelig når vårt nærmeste vennepar fortalte at de ventet nr tre. Da er vi iallefall to om saken!

Skrevet

Hehe, jeg kunne skrevet dette innlegget selv! Skal iallfall vente et par-tre år så får vi se, men er litt redd vi er havnet i et babylage-modus vi ikke kommer ut av. Tror det er litt fordi vi slet lenge med å bli gravid første gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...