Chelseafan Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Tenkte jeg skulle ta med familen til Kristiansand neste år,da er min baby ca et halvt år og stesønn ca 2 og halvt,jeg bare lurer på er min lille stesønn for ung til Dyreparken og at ikke forstår så mye enda,eller tror du han vil like det?=)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Vi var i dyreparken nå i sommer, og sjefen i huset blir 3 nå i oktober. Var absolutt ikke for tidlig. Han storkosa seg med å mate geiter, være i Kardemommeby og i KapteinSabeltann land. Var show på dagtid hvor selveste Kaptein Sabeltann kom og sang noen sanger sammen med sine menn, det var vel høydepunktet for sønnen min. Sto og ropte til Kapten Sabeltann: Sabeltann, jeg er her!! HALLO!!!! Tømmerrenna var også en hit. Skulle egentlig på tokt med båten til Kaptein Sabeltann, men køen var lang så vi droppet det. Det ble bemerket i bilen på vei hjem, at vi glemte det! Så, det er nok ikke for tidlig mtp stesønnen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå