Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 DER vekket han lillepia mi igjen ! Forbanna lei av at han skal spille så høy musikk på kveldene, snekkre og borre og bråke som bare faen! HVER eneste KVELD, enda han er hjemme på dagen. Ofte skjer dette etter klokken 00:00 også, somregel blir det ikke stilt før i 02:00 tiden ! har sendt melding og prøvd og ta det med en venlig tone OFTE... nå er jeg forbanna lei... vil flytte, men dessverre så er utleiemarkedet i Trondheim helt sprengt, umulig å få tak i noen annen plass og bo... ARG
3 nøtter til Askepott Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Du får ringe polti da etter 23.00. selv om han er utleier då gjelder samme regler som for han som for alle oss andre
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Du får ringe polti da etter 23.00. selv om han er utleier då gjelder samme regler som for han som for alle oss andre ja, det tror jeg faktisk at jeg skal gjøre i kveld om han ikke gir seg etter 23:00 ! altså, om 10 min ! er så irritert, for det går utover søvna til barna mine :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå