blåbæret Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 To blondiner i samtale: "I går tok jeg en graviditetstest"....- åhh gud, var det mange vanskelige spørsmål??
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Har en 90 talls blondine vits vorfor blondiner blir begravet i trekantede kister? De kan ikke legge seg på ryggen uten å skræve
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 Har en 90 talls blondine vits vorfor blondiner blir begravet i trekantede kister? De kan ikke legge seg på ryggen uten å skræve Hvorfor skulle det stå
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 Blondinen: Doktor, doktor, det er noe galt med rumpen min. Doktor: Jaså hva da? Blondine: Det er en sprekk i den.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 En ung blond jente likte å gå med skjørt på skolen. En dag sa en gutt at hvis hun klatret opp flaggstangen ville hun få en eske med muffins. Hun klatret opp flaggstangen, og alle guttene i skolegården kunne se underbuksene hennes. Når hun kom hjem, skrøt hun til moren sin om hva hun hadde gjort. Moren var sint, og skjønte at guttene bare ville se opp skjørtet hennes. Hun ba datteren om å ikke klatre opp flaggstangen igjen. Den neste dagen spurte gutten henne om hun ville klatre opp flaggstangen mot en pose med sukkertøy. Hun klatret opp, og alle kunne se underbuksene hennes igjen. Når hun kom hjem, fortalte hun moren hennes om det. Moren var sint, og sa at hun ikke skulle klatre i flaggstangen. "De vil bare se underbuksene dine!" Den neste dagen spurte den samme gutten om hun ville klatre opp flaggstangen mot en eske med smultringer, så hun klatret opp igjen. Når hun kom hjem og fortalte moren hva hun fikk for å klatre opp i flaggstangen, var moren sint og sa "Jeg fortalte deg at de bare vil se underbuksene dine!" "Men mamma", svarte jenta, "denne gangen var jeg smart nok til ikke å ha på noen."
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 To venninner i prat, "duu, hvor er det lengst vei, Bergen eller månen?" "Halooo, kan du SE Bergen eller?"
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. september 2012 #8 Skrevet 15. september 2012 Vet du hvordan du drukner en blondine? Legger et speil på bunnen av et svømmebasseng? Hva er forskjellen mellom en pizza og en blondine? Pizzaen kan du få med eller uten sopp. Hva er forskjellen mellom en blondine og en porche? Man låner ikke bort porchen til kameraten.
SmellyCat Skrevet 15. september 2012 #9 Skrevet 15. september 2012 Hva kaller man en blondine med to hjerneceller?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #10 Skrevet 15. september 2012 To venninner i prat, "duu, hvor er det lengst vei, Bergen eller månen?" "Halooo, kan du SE Bergen eller?" Dette er vel mer en venninne-vits?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Hva kaller man en blondine med to hjerneceller? airbag
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Hva sa blondinen da hun kom til sædbanken? – Mmphhgglphfm
blåbæret Skrevet 15. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2012 Rasist? hihi, er blond selv, og ler godt av disse vitsene, synd de har dødd ut litt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #14 Skrevet 15. september 2012 Hva kalles en intelligent blondine? Golden Retriever.. Vet du hvordan du knuser nesen på ei blondine? du blotter kuken under et glass bord
CaptainHindsight Skrevet 15. september 2012 #15 Skrevet 15. september 2012 Hva er forskjellen mellom en pizza og en blondine? Pizzaen kan du få med eller uten sopp. Haha ææææsj
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. september 2012 #16 Skrevet 15. september 2012 To venninner i prat, "duu, hvor er det lengst vei, Bergen eller månen?" "Halooo, kan du SE Bergen eller?" Dette er vel mer en venninne-vits? venninne vits er det noe som heter det? Ja jeg reformulerer gjerne, rett skal være rett: to blondiner stårå prater, hun ene spør "du hva er lengst unna Bergen eller månen?" Blondinen svarer "HALOOO kan du SE Bergen eller?"
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #17 Skrevet 15. september 2012 I samme øyeblikk lastebilen stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden. Ut av bilen hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver selvfølgelig ned vinduet for å finne ut hva dette er for noe. – Hei. Jeg heter Lise og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i neste lyskryss glir Micraen igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver atter en gang ned vinduet. – Hei. Jeg heter Lise og lasten din renner ut! Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen og sjåføren veiver ned vinduet. – Hei. Jeg heter Lise og lasten din renner ut! Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micraen. Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micraen. Han banker på vinduet til førerdøren og blondinen lukker opp. – Hei. Jeg heter Rolf, det er midt i januar og jeg salter veien!
Ziiona Skrevet 15. september 2012 #18 Skrevet 15. september 2012 Vet du hvorfor blondiner har blåmerker rundt navlen? Fordi blonde gutter er ikke så smarte de heller
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. september 2012 #19 Skrevet 15. september 2012 Hahah! Vet du hva man kaller en flue som surrer rundt hodet på en blondine? Lost in space! Vet du hvordan du kan se at en blondine har en dårlig dag? Hun har tampongen bak øret, og aner ikke hvor hun har gjort av sigaretten.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #20 Skrevet 15. september 2012 Hvorfor er blondiner så flinke til å skrive dikt? Fordi de har skrevet så mye..... Vet du hvorfor en blondine har en hjernecelle mer enn en hest ? For at hun ikke skal drite i 17.mai-toget!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #21 Skrevet 15. september 2012 To blondiner snakker sammen og den ene sier: -Alle bilmekanikere er svindlere! Ikke min, svarer den andre -Han tar bare 200 kroner for å skifte bremselysvæske...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #22 Skrevet 15. september 2012 Ei blondine mistenker kjæresten for å være utro, og bestemmer seg for å kjøpe en pistol. Hun legger den i vesken sin og drar hjem til ham på uventet besøk. Da hun lukker opp døren, finner hun ganske riktig kjæresten i armene på en annen kvinne. Blondinen skriker og kjefter før hun tar frem pistolen og setter den mot sitt eget hode. – Nei kjære! skriker kjæresten… Ikke gjør det!! – Hold kjeft, svarer blondinen, du er nestemann.
C.L.H85 Skrevet 15. september 2012 #23 Skrevet 15. september 2012 Hvorfor hopper blondiner utfor stupet?... For å teste ut nye libresse med vinger... Hæ hæ hæ.. Den er gammal den
Magia Skrevet 15. september 2012 #24 Skrevet 15. september 2012 Å herregud, jeg hadde glemt hvor dÅrlige vitser er!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #25 Skrevet 15. september 2012 To venninner i prat, "duu, hvor er det lengst vei, Bergen eller månen?" "Halooo, kan du SE Bergen eller?" Dette er vel mer en venninne-vits? Den går egentlig sånn: To blondiner sitter ved en café på Karl Johan og snakker geografi. Blondine 1: "Hva er lengst borte, Månen eller Bergen"? Blondine 2 ser på henne og svarer "helloooooo, kan du se Bergen herifra kanskje"? En annen anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå