Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Ikke så billig at det bare er skvip som ikke funker, men billigere enn hos tannlegen. Er så flau over tennene mine at jeg tenker i overkant mye på om folk synes jeg har stygge, gule tenner når jeg snakker med de.
Gjest -ia- Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 De stripsene de har på Vita funker veldig bra! De er på tilbud nå tror jeg, til 374,-. Jeg fikk noe følsomme tenner under behandlingen, og likte ikke helt smaken, men man overlever. Klarer ikke helt å huske hva de heter, men er en hvit og rosa boks. Lykke til!
happiness4life Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 De har tilbud på Vita nå. Kjøpte meg en pakke som varer i 7 dager for 399 kr tror jeg. Hadde første "behandling" i dag og ser litt forskjell allerede
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #4 Skrevet 15. september 2012 De har tilbud på Vita nå. Kjøpte meg en pakke som varer i 7 dager for 399 kr tror jeg. Hadde første "behandling" i dag og ser litt forskjell allerede http://www.vita.no/smile-lab.html Er det denne? Funker den faktisk helt garantert, eller er det litt sånn " tjaaa, ser vel kaanskje litt forskjell" ? Og er det noen som vet om man kan bleke tennene om man har hatt hull i fortennene? Jeg hadde et hakk i fortanna. Kan jeg bleke tennene, eller blir tennene da blekere og den kunstige tanndelen fremdeles "gul"? Jeg har så stygge tenner at jeg blir flau, og har så lyst å bleke de med noe trygt og billig....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #5 Skrevet 15. september 2012 De stripsene de har på Vita funker veldig bra! De er på tilbud nå tror jeg, til 374,-. Jeg fikk noe følsomme tenner under behandlingen, og likte ikke helt smaken, men man overlever. Klarer ikke helt å huske hva de heter, men er en hvit og rosa boks. Lykke til! http://www.vita.no/smile-lab.html Er det denne? Funker den faktisk helt garantert, eller er det litt sånn " tjaaa, ser vel kaanskje litt forskjell" ? Og er det noen som vet om man kan bleke tennene om man har hatt hull i fortennene? Jeg hadde et hakk i fortanna. Kan jeg bleke tennene, eller blir tennene da blekere og den kunstige tanndelen fremdeles "gul"? Jeg har så stygge tenner at jeg blir flau, og har så lyst å bleke de med noe trygt og billig....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2012 #6 Skrevet 15. september 2012 De stripsene de har på Vita funker veldig bra! De er på tilbud nå tror jeg, til 374,-. Jeg fikk noe følsomme tenner under behandlingen, og likte ikke helt smaken, men man overlever. Klarer ikke helt å huske hva de heter, men er en hvit og rosa boks. Lykke til! http://www.vita.no/smile-lab.html Er det denne? Funker den faktisk helt garantert, eller er det litt sånn " tjaaa, ser vel kaanskje litt forskjell" ? Og er det noen som vet om man kan bleke tennene om man har hatt hull i fortennene? Jeg hadde et hakk i fortanna. Kan jeg bleke tennene, eller blir tennene da blekere og den kunstige tanndelen fremdeles "gul"? Jeg har så stygge tenner at jeg blir flau, og har så lyst å bleke de med noe trygt og billig.... Den kunstige delen av tanna forblir i samme farge som før. Det blir ikke stilig med hvite tenner med en gul fylling... Da må du skifte den ut i en hvitere farge hos tannlegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå