Gå til innhold

Noen som kan anbefale billig tannblekemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så billig at det bare er skvip som ikke funker, men billigere enn hos tannlegen. Er så flau over tennene mine at jeg tenker i overkant mye på om folk synes jeg har stygge, gule tenner når jeg snakker med de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De stripsene de har på Vita funker veldig bra! De er på tilbud nå tror jeg, til 374,-. Jeg fikk noe følsomme tenner under behandlingen, og likte ikke helt smaken, men man overlever. Klarer ikke helt å huske hva de heter, men er en hvit og rosa boks. Lykke til!

Skrevet

De har tilbud på Vita nå. Kjøpte meg en pakke som varer i 7 dager for 399 kr tror jeg. Hadde første "behandling" i dag og ser litt forskjell allerede :)

Skrevet
De har tilbud på Vita nå. Kjøpte meg en pakke som varer i 7 dager for 399 kr tror jeg. Hadde første "behandling" i dag og ser litt forskjell allerede :)

http://www.vita.no/smile-lab.html

Er det denne? Funker den faktisk helt garantert, eller er det litt sånn " tjaaa, ser vel kaanskje litt forskjell" ?

Og er det noen som vet om man kan bleke tennene om man har hatt hull i fortennene? Jeg hadde et hakk i fortanna. Kan jeg bleke tennene, eller blir tennene da blekere og den kunstige tanndelen fremdeles "gul"?

Jeg har så stygge tenner at jeg blir flau, og har så lyst å bleke de med noe trygt og billig....

Skrevet
De stripsene de har på Vita funker veldig bra! De er på tilbud nå tror jeg, til 374,-. Jeg fikk noe følsomme tenner under behandlingen, og likte ikke helt smaken, men man overlever. Klarer ikke helt å huske hva de heter, men er en hvit og rosa boks. Lykke til!

http://www.vita.no/smile-lab.html

Er det denne? Funker den faktisk helt garantert, eller er det litt sånn " tjaaa, ser vel kaanskje litt forskjell" ?

Og er det noen som vet om man kan bleke tennene om man har hatt hull i fortennene? Jeg hadde et hakk i fortanna. Kan jeg bleke tennene, eller blir tennene da blekere og den kunstige tanndelen fremdeles "gul"?

Jeg har så stygge tenner at jeg blir flau, og har så lyst å bleke de med noe trygt og billig....

Skrevet
http://www.vita.no/smile-lab.html Er det denne? Funker den faktisk helt garantert, eller er det litt sånn " tjaaa, ser vel kaanskje litt forskjell" ? Og er det noen som vet om man kan bleke tennene om man har hatt hull i fortennene? Jeg hadde et hakk i fortanna. Kan jeg bleke tennene, eller blir tennene da blekere og den kunstige tanndelen fremdeles "gul"? Jeg har så stygge tenner at jeg blir flau, og har så lyst å bleke de med noe trygt og billig....

Den kunstige delen av tanna forblir i samme farge som før. Det blir ikke stilig med hvite tenner med en gul fylling... Da må du skifte den ut i en hvitere farge hos tannlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...